![]() |
meisjes zijn niet echt trouw
t zit zo: k had 1 jaar geleden een vriendin, die me na n poosje niet meer aankeek. oké, kan gebeuren. ongeveer 4 maanden geleden had ik n vriendin, die met 2 andere gasten ging. Mijn laatste vriendin is ook met een ander gegaan toen ik op vakantie was! en ik heb me al die tijd netjes gedragen! Wie ist nou nog niet met mij eens dat meisjes niet trouw zijn?
|
Anders scheer je ff alle meisjes over 1 kam...
|
mz, shit voor je.
*kan hele gemene opmerking maken maar doet ut niet* als ik wat heb met iemand ben ik wel trouw, zo zit ik in elkaar. en ik ken ook heeeel erg ~vervelende~ jongens, in dat opzicht tenminste. ik ben t dus niet met je eens. t ligt aan de meisjes, iguess. |
Citaat:
|
nee idd, we zijn valse gemene bitches die alleen maar bestaan om jullie hartjes kapot te trappen en daar hard en gemeen bij te lachen *WHOEHAHAHAHAHA*
|
Citaat:
|
Niet alle meisjes zijn hetzelfde!!
Er zijn genoeg trouwe meisjes. En trouwens.. er zijn ook genoeg ontrouwe jongens. |
Citaat:
yup das waar...! |
het schijnt wel in te zijn om vreemd te gaan geloof ik
|
Citaat:
vreemd gaan doe je niet voor je lol ofzo hoor... :confused: |
Citaat:
|
Dan kan ik je ook nog verhalen over jongens gaan vertellen :rolleyes:
Verder vind ik dat deze meer op L&R thuishoort..... |
Misschien ooit bedacht dat je gewoon op de verkeerde types valt... ?
|
Owkeej....
*voelt zich niet aangesproken* :mad: :mad: :mad: Nee dat was een grapje :D (Na 3 weken 's nachts leven krijg je een beetje een raar gevoel voor humor :o). Maargoed, ik zou inmiddels ook een topic kunnen openen met een opmerking "hey jongens zijn echt totaal niet trouw, vinden jullie ook niet??" Ik heb ook het nodige meegemaakt, maar ik weet wel dat zulke opmerkingen bestwel weinig zin hebben. Tuurlijk zijn niet alle meisjes net zoals de meisjes die jou bedrogen hebben :) Ik ga dit topic sluiten, omdat ik het een opmerking vind die onterecht generaliserend is. Van mij mag je nog wel een topic openen met een stelling als "mensen zijn niet trouw" trouwens. Ik vind namelijk dat je niet kunt zeggen dat alleen jongens of alleen meisjes niet trouw zijn. Over of mensen trouw kunnen zijn (in hun hart of qua daden) vind ik op zich nog wel een interessante discussie. groetjes, Alicia |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |