Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   glimlach (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=203941)

fruitvliegje 01-09-2002 20:59

glimlach

als iemand van het tegenvergestelde geslacht naar je glimlacht, en je krijgt daar een warm gevoel van,ben je dan verliefd?

Hermes 01-09-2002 21:04

Als dat zo is dan ben ik verliefd :o

lady_x 01-09-2002 21:07

Is te zien hoe hij eruit ziet, als hij me bevalt en hij glimlacht dan word ik niet meteen verliefd maar dan voel ik me wel gevleid.

PardonMe 01-09-2002 21:08

Nee ik ben dan niet noodzakelijk verliefd eigenlijk..
Kan ook gewoon dat het me op dat moment even goed doet dat iemand even vriendelijk naar me lacht..
Maar als mn vriend lief naar me lacht dan is dat wel speciaal ja :D

gizmo 01-09-2002 21:16

nee... dan ben ik niet gelijk verliefd. Ik vind het dan een leuke jongen.. maar voor verliefd is er toch iets meer voor "nodig" zeg maar.!
Een lach die je warm doet voelen... betekentook vaak datik het kewl vind dat er iemand zo "voor mij is"

Dusjcrib 01-09-2002 21:38

nee, denk et niet..

Ik krijg vaak zat een warm gevoel van een glimlach, maar dan is er op dat moment gewoon even een bepaalde chemie.. maar die kan ook heel erg aan het moment gekoppeld zijn en dus tijdelijk.. heeft denk ik weinig met verliefdheid te maken.. eerder aantrekkingskracht

luckyleo 01-09-2002 21:40

dat is aantrekkingskracht, gene verliefdheid

Maboq 01-09-2002 22:10

Citaat:

luckyleo schreef:
dat is aantrekkingskracht, gene verliefdheid
ik ga dan vaak blozen...... kut eigenshap :(... maar dan hoef ik niet verliefd te zijn maar wat luckyleo zegt

nare man 01-09-2002 23:32

Als een meisje op je schoot gaat zitten en je krijgt een stijve, is dat dan verliefdheid?

GRRR 01-09-2002 23:36

Citaat:

nare man schreef:
Als een meisje op je schoot gaat zitten en je krijgt een stijve, is dat dan verliefdheid?

voor de kleine wel ja.

Maboq 01-09-2002 23:47

Citaat:

nare man schreef:
hey!..... daar moet je geen grappen over maken! :D

nare man 01-09-2002 23:56

Citaat:

MåBøQ schreef:
hey!..... daar moet je geen grappen over maken! :D
Oh, ist voor jou bittere ernst? :D

Freyja 01-09-2002 23:57

Mh, ligt eraan... *denkt na* Bij mij gaat het wel op denk ik, maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn...

Maboq 01-09-2002 23:59

Citaat:

nare man schreef:

Oh, ist voor jou bittere ernst? :D

dat wil je niet weten man........ ik kan wel huilen als ik er weer aan terug denk ;)

nare man 02-09-2002 00:00

Citaat:

MåBøQ schreef:
dat wil je niet weten man........ ik kan wel huilen als ik er weer aan terug denk ;)
Know the feeling

Gelukkig is het de normaalste zaak van de wereld, maar op het moment zelf kan het knap lullig zijn

luckyleo 02-09-2002 07:40

Citaat:

nare man schreef:

Know the feeling

Gelukkig is het de normaalste zaak van de wereld, maar op het moment zelf kan het knap lullig zijn

toch zijn er maar weinig meiden die het dan doorhebben als je een gewone psijkerbroek aan hebt.

Li 02-09-2002 12:41

Citaat:

nare man schreef:
:o Dan is er van het weekend een jongen verliefd geworden op mij;)

SpiritX 02-09-2002 12:47

Citaat:

nare man schreef:

Know the feeling

:D

Herrie 04-09-2002 08:34

Het ligt eraan, alleen een glimlach kan je ook gewoon verlegen maken, dat zou ik niet verliefd willen noemen.

Maar als je die persoon echt leuk vindt en hij glimlacht naar jou, dan zou je kunnen denken dat het wederzijds zou kunnen zijn :)

fruitvliegje 04-09-2002 12:35

Stel; je zit op een stoel bij vrienden,de jongen ken je al redelijk (want het is dus 'n vriend) hij kijkt naar je en glimlacht, waarop jij een warm gevoel vanbinnen voelt,en dat moment niet meer vergeet.
(ohja; en je hebt 'n vriendje...)

luckyleo 04-09-2002 12:56

Citaat:

fruitvliegje schreef:
Stel; je zit op een stoel bij vrienden,de jongen ken je al redelijk (want het is dus 'n vriend) hij kijkt naar je en glimlacht, waarop jij een warm gevoel vanbinnen voelt,en dat moment niet meer vergeet.
(ohja; en je hebt 'n vriendje...)

dan neem ik nog steeds aan dat het een bepaalde aantrekkingskracht is tot diegene en dat je nog steeds verliefd bent op je vriendje.

fruitvliegje 04-09-2002 14:45

Citaat:

luckyleo schreef:

dan neem ik nog steeds aan dat het een bepaalde aantrekkingskracht is tot diegene en dat je nog steeds verliefd bent op je vriendje.

denk ik ook

)Vampje( 04-09-2002 15:00

Citaat:

fruitvliegje schreef:
als iemand van het tegenvergestelde geslacht naar je glimlacht, en je krijgt daar een warm gevoel van,ben je dan verliefd?
Nee, dan vind je het gewoon een compliment dat zo'n leuk persoon naar je lacht.

Chloe Siere 04-09-2002 19:11

neej niet verliefd. ik vind dat gewoon leuk en aardig dat iemand naar me lacht.

girl18 06-09-2002 14:51

neej ik denk niet echt dat je dan spontaan opeens verliefd bent.. ik denk dat je dan gewoon een tinteling krijg van verliefd heid.. maar dan ken je net zo goed een uurtje later weer een leuke jongen/meisje tegen komen die leuk glimlacht naar je en dan ben je dan weer verliefd nee zo gaat dat niet het is een tinteling van verliefdheid.. meer niet..

moenbase 06-09-2002 18:49

nee, maar dan voel ik me wel gevleid.

Severus 06-09-2002 19:06

Ik krijg echt niet zo gauw een warm gevoel van binnen, en al helemaal niet van een domme glimlach. Als ik dan ooit een warm gevoel krijg van een glimlach, dan zal het zijn omdat ik waarschijnlijk verliefd ben op die persoon. En anders niet.

Ripper

snoopy 07-09-2002 14:46

nou... ik krijg alleen een warm gevoel van iemand, waar ik verliefd op ben. Als "zomaar iemand" naar me glimlacht krijg ik echt geen warm gevoel. Dus voor mij geldt wel dat als ik een warm gevoel krijg van iemand, dat ik daar hoogstwaarschijnlijk verliefd op ben!

moenbase 07-09-2002 15:43

Een meisje uit de bibliotheek glimlachte een paar keer naar me :)
Ach, misschien was het me haar(, dat zat best wel stom vanwege de regen) :(

fruitvliegje 07-09-2002 20:34

Citaat:

moenbase schreef:
Een meisje uit de bibliotheek glimlachte een paar keer naar me :)
Ach, misschien was het me haar(, dat zat best wel stom vanwege de regen) :(

als ze een paar keer naar je glimlachte,zal het niet zijn omdat je haar grappig ligt, dan zou ze eerder grinniken ofzo :D

fruitvliegje 07-09-2002 20:47

It's that one smile, that keeps stuck in my head :eek:

moenbase 08-09-2002 10:05

When I see you smile,
I can face the world,
You know I can do anything.

Dusjcrib 08-09-2002 10:13

Grappig, ik fietste naar huis, en dr liepen een paar jongens, en eentje keek me aan en glimlachte.. en ik voelde een warm gevoel, kmoest meteen aan dit topic denken.

Maar ik ben niet verliefd op die jongen, ookal kunnen zulke momenten je idd heel erg bijblijven. Het kan ook gewoon om de hele speciaalheid van dat moment. Ik heb ook momenten die ik niet meer vergeet die met iets intiems met een jongen te maken hebben, maar dan ben ik nog niet verliefd op die jongen.

Bij 1 van mn exen heb ik ook nog steeds een warm gevoel, zijn glimlach, zijn ogen, zijn blik.. die doen nog altijd wat met me.. maar ik heb wat met hem gehad, en weet dat dat niet werkt.. maar dat warme plekje, zal ie altijd houden.. en die beetje vlindertjes, zullen altijd blijven..

tijgertjuh1985 10-09-2002 18:27

Nee ik denk het niet! Kan toch ook gewoon vriendschappelijk zijn en ik denk dat je het zelf het beste voelt of het voor Jou iets betekent!

Tox 10-09-2002 18:57

De glimlach van een meid is meestal het mooiste aan haar :D

casey 10-09-2002 21:52

Ik ken het gevoel fruitvliegje.. maar dan voel ik me gevleid. Ik vind die aandacht leuk en een glimlach is toch iets hartverwarmends?
Je voelt vast iets anders voor je vriendje (allé, dat hoop ik tenminste voor jou). Je zult hem niet opgeven, gewoon omdat een jongen es vriendelijk naar je lacht.

gizmo 11-09-2002 08:34

Citaat:

Tox schreef:
De glimlach van een meid is meestal het mooiste aan haar :D
die :d.. vin dik nogal gevaarlijk staan ;)

Nuck 11-09-2002 15:46

Het is niet zo dat ik meteen verliefd ben op iemand die naar me glimlacht, maar als die ene mega-leuke jongen opeens zo lief omkijkt en naar me glimlacht, oeh :o...dan ben ik echt helemaal verkocht :).

PardonMe 11-09-2002 16:28

Citaat:

gizmo schreef:

die :d.. vin dik nogal gevaarlijk staan ;)

Nee Miekz, je lacht gewoon lief ;)

gizmo 11-09-2002 19:49

Citaat:

PardonMe schreef:

Nee Miekz, je lacht gewoon lief ;)

oeeh.. eef.. zeg dat nou niehiet ;)

hihi... nee tim moet even uitleg geven :D

Tox 11-09-2002 22:31

tsss geen op forum geen uitleg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.