![]() |
Slagroom zonder naam...
Waarom staat er NIET de volgende?
Talloze dagen gaan opzij Alleen voor geslagen kinderwangen Gaat mijn vader tot de harde kei Stenen ogen, wollen tassen Alles vliegt door perkament Slagroomtaarten, viezeversa Bladeren? 't is niet bekend |
ik snap m niet helemaal...
|
Jij maakt toch ook proza en korte novelles?
|
Citaat:
ik vind een zin heel leuk Slagroomtaarten, viezeversa ik weet niet of je viezeversa zo schrijft maar het slaat wel heel erg op rondvliegende slagroomtaarten hijs leuk maar slaat hij nog ergens op? |
Citaat:
|
Dat probeer ik nou ook!
Maar dat is echt niet gemakkelijk... Maar als het klopt wat ik denk dat jij bedoeld dan is het echt een heel mooi gedicht! Kun je er misschien nog een paar plaatsen? Misschien dat ik deze dan beter snap.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eindelijk. Na maarten81 en filo soof, nog een meesterdichter van een uitzonderlijk kaliber gespot. Een tongstrelend geheel, als ik mij zo vrij mag uitdrukken dit gedicht. Ik heb er met volle teugen van genoten. Ga zo door. En trouwens ik was oook op je jaarlijkse dichtersbeurs. Ik had daar mij eigenstandje!!! Hermijleijn Dicht heette het. nOu ik hoop je gauw te zien en weer nieuwe weelderige poezie uit uw lichaam te horen
Tot horenZ en veel dichtplezier toegewenst, hemelse hermeleijn |
Magnifiek! Ik weet niet waar het op slaat, but I love it! Helemaal mijn stijl dit, dichten voor de lol. De beste gedichten schrijf je onder invloed......
Hoewel ik nog een beginnend dichter ben, ga ik veel inspiratie uit jouw werk halen. Je hebt me helemaal om! |
Citaat:
|
eh...whatever?
|
hee! dit is echt een heerlijk gedicht!
dat ritme, die schijnbare onnozelheid... bij mij op school is er zelfs een discussie ontstaan over je dichtkwaliteiten, althans, er is een discussie ontstaan over de al dan niet onnozelheid van je gedicht. Ik kan je vertellen dat ik in de bres gesprongen ben voor je. Tegen de mensen van mijn school zei ik: zet er dan een reactie op neer, niemand durft, natuurlijk. ik hoop dat ik vaker van je dichtkunsten mag genieten. je inspireerd me enorm. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |