![]() |
[Verhaaltje-achtig-iets] Roze!
Stel je nou eens voor dat de wereld roze zou zijn. Roze! Niet lichtroze, zalm-achtig, maar gewoon, hartstikke knal, FELROZE! En nee, niet álles hoeft roze te zijn. Sommige dingen mogen geel, of rood, of oranje. Paars mag ook nog wel. Maar geen donkere, sombere kleuren… Vrolijk, roze!
Alle kleine jongetjes en meisjes zouden hand in hand huppelen. Alle puberale jongens en meiden zouden hand in hand huppelen. Alle volwassen mannen en vrouwen zouden hand in hand huppelen. Alle oude opa’s en oma’s zouden hand in hand huppelen. Leuk, toch? Gezellig – vrolijk – blij! Bloemetjes – zon – lollies! Schommelen – huppelen – knuffelen! Lief, lief, mooi. Mooi. Met zijn allen samen, tegelijk. Iedereen bij elkaar, niemand buiten – alleen. Niemand in het zwart. Niemand somber. Niemand alleen. Ik denk niet dat iedereen zou willen, dat de wereld roze zou zijn. Wel sommige dingetjes, die hóren roze… Gebakjes, ijsjes, suikerspinnen. Maar andere dingen, nee, men laat ze liever ‘gewoon’, ‘normaal’, ‘zoals-het-hoort’. Saai. Als iedereen nou gewoon één keer per week, zich zou voorstellen, hoe de wereld om zich heen zou zijn als die roze was. Zou het dan niet veel gezelliger zijn? Veel…, rozer? Roze. Ikhoudvanroze. |
Lief. :) Enikhouvanjou.
|
ik zet vanaf nu elke week mijn Roze bril op :P
|
stoer verhaaltje-achtig-iets :cool: :D
|
Grappig. :)
LUH-3417 - Als alles roze zou zijn, dan zou misschien donkerbruin wel als een uitermate vrolijke, lieve en blije kleur gezien worden. |
jeeej! een mirol verhaaltje!
hij is echt lief, roze is mn lievelingskleur en ik stel me altijd voor hoe veel beter de wereld in roze zou zijn :) :o |
Verander je naam naar Pinkyfish zou ik zeggen :P
|
Citaat:
|
ik wordt er helemaal vrolijk van :)
helemaal van dit stukje: Citaat:
|
:) *buigt*
|
*klapt* :)
|
mirl! lieflieflief :)
En roze is stoer. |
Citaat:
|
mijn god als alles roze zou zijn, dan zou ik gillen!! :o :D
leuk verhaaltje verder :) |
Ik word er helemaal misselijk van als ik bedenk dat alles roze zou zijn, zou me dan juist eenzaam, somber en depri voelen als alles en iedereen vrolijk zou doen :p
Wel super leuk gebracht! :) |
leuk verhaaltje-achtig-iets :)
Moet er zelf idd ook niet aan denken.. wat is nou mooi prettig leuk en positief etc.. als het tegenovergestelde niet voorkomt :) En ik kan me ook enorm prettig (misschien foute woordkeuze..) voelen in een zwaar sombere omgeving met depri muziek enzo.. denk trouwens dat er in een 'roze wereld' vanzelf nieuwe dingen ontstaan die als negatief worden gezien :) |
Afschuwelijk.. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |