![]() |
hulp en mening nodig
ik weet het, dit is er weer 1 of a million, maar toch.
ik heb nog geen titel en ik weet nog niet wat ik wil qua leestekens en hoofdletters, dus heb ik die zo veel mogelijk weggelaten. Geef ajb je mening en mischien tip(s) betreffende leestekens en hoofdletters? komt het gedicht: het is vreemd hoe iets kan lopen maar toch komt tot een goed eind de hoop is er stil verlangen ik zie hoe ik jou vermijd waarom hopen niet proberen want wat moet je nou met mij nee heb je, ja kan je krijgen zet die twijfels toch opzij maar als ik vecht tegen mezelf en mijn twijfels zie ik jou zinkt de moed me in de schoenen ondanks dat ik van je hou toch deed ik het ik kreeg een kans en ik greep hem want ik wist jij bent toch veel te perfect maar nooit geschoten altijd mis de magie van het moment dat alles uitkwam onverwacht wij twee samen één in alles niemand had dat ooit gedacht onbedwongen clichématig maar wel zuiver en oprecht ik hou van jou en blijf je trouw ’t is een wonder maar ’t is echt |
Tip 1, probeer te verklaren waarom dit poëzie is en geen geallinieerd proza.
Tip 2, Laat leestekens en hoofdletters weg, kan de lezer zijn eigen invulling eraan geven. |
Ik vind idd ook dat je zoveel mogelijk leestekens weg moet laten. De lezer krijgt zo veel ruimte voor eigen interpretatie.
Bijv. Onbedwongen, clichematig kan dan ook worden gelezen als: onbedwongen clichematig, wat een heel ander betekenis met zich meedraagt. |
bedankt voor de tips
Citaat:
mischien leest het beter als je het is vreemd hoe iets kan lopen maar toch komt tot een goed eind schrijft als het is vreemd hoe iets kan lopen maar toch komt tot een goed eind en dan steeds 2x2 regels met alinea's ertussen ofzo Citaat:
onbedwongen clichematig ??? vrij voor elke intepretatie. nog 1 dingetje: ik heb wel tips gehad, maar nog geen mening. please??? :cool: |
k vinnem mooi :) kan geen tips geven want kep er ook nie zoveel verstand van maar wel mn menig geven, dus bij deze!
Kuzzie Wennie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |