![]() |
Satanic Surfers/I against I --> Sneek
ik ga daarheen donderdag!! ik ben benieuwd wie er nog meer heen gaat van dit forum... en voor welke band gaan jullie, mensen die er ook heen gaan? ik vind I against I leuker dan Satanic Surfers, dusss....
|
nu donderdag? nee, dan ben ik bij NOFX :)
|
Citaat:
Ik ga er natuurlijk ook heen, maar dat wis je al :) Het gaat gewoon super cool worden, want I against I is ook heel cool, maar ik ga voor Satanic Surfers |
|
Citaat:
|
Citaat:
toch is satanic wel ietsjepietsje cooler, de oude zooi van ze dan wel he |
'I against I' <= krijgen die nog ooit een nieuwe CD?
|
Citaat:
|
hoelaat is het en waar en hoe duur?
|
|
speelt NOASTERGOT ook?
|
nope alleen I against I en satanic surfers
|
ben bij nofx dan, helaas.
I against I is wel cool, en heb satanic surfers nooit live gezien, naja andere x maar |
Citaat:
|
heej, als e rmensen eend emootje van I against I willen, moeten ze even hierop reageren, of me meelen, ik ben gitarist erin en een beetje promotie kan er wel bij, zolang de voorraad strekt.
groeten, Robin |
Citaat:
|
Citaat:
Zo :D |
Yo, okee, ben ik weer, meel me ff als je er eentje wilt , met je adres enzow, daar heb ik wat aan:P, enne, we spelen eind september in groningen, meddo, en belgie, meel ook ff naar me als je daar gratis heen wilt, kijk voor exacte data op www.IagainstI.nl
avee, Robin gitaristje@hotmail.com |
Ik wil wel mailen enzo. Maare, hoe weet ik zeker dat ik niet mijn info geef aan 2 1 of andere jongen met een zieke geest maar echt aan de gitarist van I Against I? :o
|
Ik mail ook gewoon :).
|
Citaat:
zou mooi zijn... |
Citaat:
|
ik heb ook gemaild...
|
ah, jeuj... i against i binnenkort in elbekurkie! :D ik gok erop dat ufke meegaat, en anders ga ik alleen of met gerlo ofzo (nee gerlo, daar heb jij niks over te willen :p) ik ga de meneer rockstar ook maar even mailen :)
|
Citaat:
|
waarom eigenlijk die rpomo's sturen naar forummers?!?!? (ik vind het zeer cool, doch je ziet t niet veel --> vaak worden promo's verstuurd naar podia enzo)
|
Citaat:
Misschien beantwoord dit je vraag. |
Citaat:
...mja..? |
?
|
jeuj, ufke gaat mee!! [feeststemming] :D:D dan zien we de heer gerlo daar wel ofzo :)
|
Citaat:
Zo groot is het daar niet (echt klein zegmaar) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb wel een mail gekregen van die gitarist, de demo nog niet, maar zo snel kan dat ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga ff mailen, ik wil em ook wel, de eerste cd was echt vet kvond de 2e iets minder. En dat nummer Needle wat je al een tijdje kan downloaden is ook erg cool. |
Iemand die al zo'n Promo ding heeft?
|
Citaat:
Lijkt me :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dus ook niet. Zou 't dan toch een geestelijk gestoorde maniak geweest zijn?
Aaargh! Hij weet nu mijn adres! |
paranoid :rolleyes:
hij heeft wel meer te doen dan heel de dag postzegels likken denk ik |
Citaat:
maar hij laat wel een demootje achter op je kussen, dus die heb je dan wel iig. |
Citaat:
|
Gelukkig weten wij 3-en dat we moeten oppassen. Be prepared! Ik neem voortaan een pistool mee als ik 't huis uit ga!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |