![]() |
Ik Zie Niets Meer
Ik Zie Niets Meer (Dansen Op Papier)
Ik zie niets meer, Niets meer dan veel opgewelde tranen en mijn zwarte leden als schaduw van de dood Niets meer dan het licht van vele manen op nachtelijke woorden als een geestesbrood Natte tranen bevatten zoveel droog verdriet verborgen in vocht onzichtbaar Nachtelijk licht heeft zoveel manenstof'lijke woorden massaloos beschenen verlichtbaar Als tranen niet meer vallen, vallen leden dicht, Als ogen dan weer opengaan, beneemt het vocht het zicht, Ik wil dansen, dansen op papier, doch stilte boven natte vellen, ik zie, ik zie niets meer, welke dans kan mijn blindheid vellen? -Toelichting: Jaja, dit zeer depressieve gedicht, zoals jullie wel van mij gewend zijn - ik hoop niet dat het te irritant wordt - was de uitkomst van een half uurtje gevoels-brainstormen (op aanraden, ook een aanradertje voor jullie, komen leuke dingen uit, of leuk tsja tsja)- Copyright © 2002 ^AmArU^ [Dit bericht is aangepast door ^AmArU^ (23-01-2002).] |
ook al is ie misschien depressief, ik vind 'm wel mooi. mooie woorden gebruikt en mooie volgorde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |