Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   wondjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=204220)

spacegirl 02-09-2002 10:39

wondjes

als mijn vrined en ik als we elkaar zien 2 keer doen heeft krijgt hij door t neuken wondjes, in t begin had ie er bijna geen last van en nu steeds meer, heeft iemand een idee waardoor t kan komen?

GRRR 02-09-2002 13:17

teveel wrijving. zijn eikel moet nog eelt ontwikkelen :D

DeSSie 02-09-2002 13:32

Citaat:

GRRR schreef:

whahahahahahhaha :D :rolleyes:

spacegirl 02-09-2002 14:19

Citaat:

GRRR schreef:
whahha zo onervaren issie niet hoor :rolleyes:

maar teveel wrijving zou misschien wel kunnen, niks tegen te doen behalve het niet doen?

*blue angel* 02-09-2002 14:19

Citaat:

spacegirl schreef:
als mijn vrined en ik als we elkaar zien 2 keer doen heeft krijgt hij door t neuken wondjes
idem hier, maar dan bij mij (denk ik, 't doet in elk geval pijn :( en bij hem niet dus 't is niet te droog)
misschien schraal plekje waarover ie schuurt? weet 't nie :(

xxx

gftbak 03-09-2002 12:07

vaseline :D

Cerberus Rvo 05-09-2002 21:45

Zitten er nog stukjes glas van die wijnfles in? Sommige mensen hebben ook zulke rare speeltjes he :-)

spacegirl 05-09-2002 22:05

Citaat:

Cerberus Rvo schreef:
Zitten er nog stukjes glas van die wijnfles in? Sommige mensen hebben ook zulke rare speeltjes he :-)
nou lieverd haal die dingen eens uit je lul kunnen we verder...

kastdeur 05-09-2002 22:15

Citaat:

spacegirl schreef:

uit je lul? pijnlijk :eek:

Cerberus Rvo 05-09-2002 23:04

Citaat:

spacegirl schreef:

Tsja, ik hump nog liever een berg glas dan jou :p Arme Spacie.. wat zijn we toch onaardig tegen elkaar he?

spacegirl 06-09-2002 11:21

Citaat:

Cerberus Rvo schreef:

Tsja, ik hump nog liever een berg glas dan jou :p Arme Spacie.. wat zijn we toch onaardig tegen elkaar he?

whaha maar ik hou wel van jou hoor :p

Cerberus Rvo 06-09-2002 12:06

Ja, we moesten maar eens meeten vind ik :-)

Micia 06-09-2002 12:12

te weinig voorspel denk ik... en weet je zeker dat die wondjes der niet dervoor al zitten en dat ze alleen geirriteerd worden door het neuken zodat je ze beter gaat zien? :confused:

spacegirl 06-09-2002 12:20

Citaat:

Micia schreef:
te weinig voorspel denk ik... en weet je zeker dat die wondjes der niet dervoor al zitten en dat ze alleen geirriteerd worden door het neuken zodat je ze beter gaat zien? :confused:
we hebben best veel voorspel,we doen over alles best lang,terwijl t niet nodig is, want na een paar minten kunnen we in priincipe, maar ik rek graag :D

En of ze daarvoor al zaten weet ik niet, niet gezien iig, en hij ook niet, dus ik neem aan van niet, misschien toch de wrijving ofzo :confused:

Micia 06-09-2002 12:23

Citaat:

spacegirl schreef:

we hebben best veel voorspel,we doen over alles best lang,terwijl t niet nodig is, want na een paar minten kunnen we in priincipe, maar ik rek graag :D

En of ze daarvoor al zaten weet ik niet, niet gezien iig, en hij ook niet, dus ik neem aan van niet, misschien toch de wrijving ofzo :confused:

misschien moet je hem de volgende keer als je hem ziet ff bestuderen :D ;) .. en misschien ff naar de dokter gaan (STEL het is een soa.. kan je er het beste zo snel mogelijk bij zijn.. en het is echt niet schandelijk!)

spacegirl 06-09-2002 12:27

ik zal t wel bestuderen, maar ik denk niet dat t een soa is,dan zou ik t ook moeten hebben, en ik heb pas last van mijn geval als we t iets vaker gedaan hebben,van te voren niet.
Verder heeft hij ook geen klachten ofzo :confused: maar ik zal t eens gaan bestuderen.

Jesus is a cunt 06-09-2002 16:47

Sommigen mensen vinden penispijn lekker geloof ik zo

*Foto is verwijderd*

OUCH!

S 06-09-2002 16:55

Citaat:

Jesus is a cunt schreef:
Sommigen mensen vinden penispijn lekker geloof ik zo

http://poetry.rotten.com/do-not-try/do-not-try.jpg

OUCH!

En toch heb ik 't idee dat deze foto verwijdert zal gaan worden.

mathfreak 06-09-2002 17:03

Citaat:

S schreef:

En toch heb ik 't idee dat deze foto verwijdert zal gaan worden.

En terecht, naar mijn mening.

SuperS 06-09-2002 18:17

Citaat:

mathfreak schreef:

En terecht, naar mijn mening.

ja... ziek zo'n foto

LM 06-09-2002 18:49

Citaat:

spacegirl schreef:
maar teveel wrijving zou misschien wel kunnen, niks tegen te doen behalve het niet doen?
moterolie :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.