![]() |
Hoe groot is de kans eigenlijk....
Dat je een soa daadwerkelijk overdraagt?
*'I'he Prophet, die wel van een gokje houdt* |
als je het hebt groot volgens mij
|
Waarom zou je het risico lopen om er:
A) eentje op te lopen B) eentje door te geven als je er van weet (maar het niet zegt), dan ben je wel zo'n kl##tzak |
te groot om het risico te nemen
|
volgens mij best wel groot ja
|
Ligt aan de soa :)
|
de kans is volgens mij best wel groot. bovendien als je er eentje krijgt krijg je behoorlijk veel pijn. hmm als ik nou dat verhaal over soa kon vinden..
|
BIJ HOMO'S HEEL GROOT
inkoppertje :p |
Citaat:
In 2001 is het aantal soa- en hiv-consulten met 29% toegenomen tot ruim 20.000 ten opzichte van vorig jaar. Dit is gerapporteerd door 39 GGD-en en twee soa-poliklinieken in het land. Het aantal vastgestelde infecties is met 21% gestegen tot 5.576. Vooral het aantal gevallen van gonorroe en chlamydia is sterk gestegen, waarbij de toename bij vrouwen sterker was dan bij mannen. Ook syfilis kwam in 2001 meer voor, vooral bij de homo- en biseksuele mannen. Deze toename is zeer verontrustend. De cijfers wijzen op een toename van onveilig seksueel gedrag. Dit kan leiden tot een verdere verspreiding van soa en hiv in de bevolking. sjek die site maar eens :) |
veel te groot
|
Citaat:
|
Citaat:
*'I'he Prophet, die hoopt dat er iemand een heel uitgebreide persoonlijke ervaring heeft* |
ligt er aan welke ook denk ik zo
|
Ik heb er ervaring mee, ja.
Als je een beetje een geweten heb schiet je naderhand echt wel in de stress. Ik heb godzijdank niets, maar ik moet me volgende week op HIV laten testen. I'm keeping my fingers crossed. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |