![]() |
[gezocht voor schoolproject] Muziek die met water te maken heeft...
Iemand ideeen???
Het kan dus te maken hebben met water, waterdieren, mensen & water, scheepvaart, al dat soort dingen :) |
rain has come van silkstone???? :D
|
maak muziek met watergeluiden erin gesampled...
strand, golven, watervallen, kraan ofzo :confused: |
purple rain van prince
singing in the rain van iemand kaaazaaaa |
diep in de zee - de kleine zeemeermin ;)
|
Cornelius - Drop
|
k3 - ik ben een klein geel visje
|
Citaat:
|
dan gibson - desert rain
regengeluiden enzow. Dan gibson heeft ook zee geluiden ed met piano muziek erdoor heen |
das een waterpijp
row row row your boat ;) |
Misschien Blof, die Zeeuwen zijn gek op water :p
|
Run to the water van Life.
Mooi nummer nog ook :) |
Die Moldau, is ook een heel mooi nummer, tis wel een klassiek nummer!!
Greetz |
live - run to the water
deep purple - smoke on the water Boy Hits car - as I watch the sun fuck the ocean Nightiwsh - Oceanborn vision of disorder - by the river dave matthews band - don't drink the water jewel - deep water The Cure - the same deep water as you milk Inc. - walk on water Soundgarden - Holy Water Bloodhound Gang - Fire water burn simon and garfunkel - Bridge over troubled water zo goed? |
Tarwater - The Watersample
PJ Harvey - Down by the water The Doors - Ship of Fools The Doors - Land Ho! Rod Stewart - Sailing Piet Veerman - Sailing Home |
Chicane - Saltwater
|
Travis - Why Does It Always Rain On Me
|
It's raining men
|
Citaat:
verder zijn al mijn suggesties al genoemd... |
kane-rain down on me
|
Zo'n beetje alles van Dick Dale.
|
Hot Water music
Waterdown H2O |
Meat puppets - Roof with a hole
En dr is een bluesnummer, kweenie van wie " I asked her for water, but she gave me gasoline" dEUS - in a bar under the sea Mother Tongue - Venus beach Meeste van de Beach boys |
Smoooooooke on the waatterr
:D |
uh.. liedjes van Live gaan vaak over water..
Muddy Waters?? |
Bert Jansch - Black Water Side
Ralph McTell - The Mermaid and the Seagull Adorable - Submarine ?? Beach Boys - Surfin' Safari :D |
Bedankt voor jullie reacties allemaal :)
Iemand anders nog suggesties??? |
ten eerste de band wet wet wet :)
Against All Authority - Watered Down and Passive Buck - o - nine - Water in my head H2O (met onder andere Thicker than water :)) de band Hot Water Music Leftover Crack - Burning in Water Let's go Bowling - Water Pump No Doubt - Bathwater Satanic Surfers - Head Under Water The Bouncing Souls - Like a Fish in Water Craig's Brother - Lost at Sea The Aquabats - The Wild Sea Bad Manners - Oh, I Do Like To Be Beside The Seaside (:P) Toy Dolls - Worse things happen at Sea Toy Dolls - You won't be marry on a North Sea ferry Augustus Pablo - Sea Shell Dub Weezer - Across the Sea AFI - The Art of Drowning AFI - Black Sails in the Sunset Diesel Boy - Let's Drink it down Anti-Flag - Drink Drank Punk Mighty Mighty Bosstones - Another Drinking Song Mighty Mighty Bosstones - I'll Drink to that Motofux - Drinking Box NOFX - You Drink you drive you spill Doe Maar - Regen All Against Authority - When the rain begins to fall Bim Skala Bim - Raining and Pouring Madness - The Sun and the Rain Me First & The Gimme Gimmes - It's Raining on prom night Me First & The Gimme Gimmes - Fire and Rain King Tubby - Rainy Night Dub Skoidats - Oi (When the rain come...) The Selecter - Rainy Day Women ok daar kan je wel ff mee vooruit denk ik |
Tool - Flood
Tool - Ænema Was een loos topic... :D |
slayer-raining blood
|
Sinking van No Doubt??? het lijkt op row, row, row your boat...
|
cruxshadows - here comes the rain again
|
kweet nie of ie er al tussen staat; ff geen tijd om alles te lezen maaruh dat liedje van marco en sita; dat ging tog ook over water....als ik verkeerd zit schreew maar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ramones - Rockaway Beach
(weet ik, waarschijnlijk helemaal fout geschreven, niet mijn probleem) |
ff nog iets : ga naar de tuinen daar hebben ze altijd van die foute cd's ,,,,, onthoud de naam en downloaaaddddddd .....
verder heeft peace orchestre ook wel wat denk ik |
guano apes- rain :)
|
I'm only happy when it rains!
Nirvana - Gallons of rubbing alcohol flowing throught the strip |
mary j. blige & ja rule - rainy dayzz
|
Idd marco en sita: lopen over water
maar nog een andere knaller van marco..........: HET WATER>>>>> beter kan toch niet xx ;) |
Chino Xl - Water (de hook gaat iig over water)
Ras Kass - H20 |
Citaat:
|
aquarius
:D |
hot WATER music is (y)
|
lauren hill - just like water... (y)
volumia -in de blauwe zee... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |