![]() |
Wat was de eerste wedstrijd die jij zag?
De mijnes: Voetbal;
Ajax-Bayern München 5-2 halve finale CL 95 |
NEC - VVV 2-1
b |
Ajax - MVV (Toen nog in de Meer), 4-0 geloof ik. Was wel beter dat ik toen in de skybox mocht. Wanneer? Geen idee, maar dat zal wel een tijdje geleden zijn geweest aangezien MVV toch al een tijdje niet meer mee doet in de ere-divisie.... Weet nog wel dat het in de tijd van Finidi George en Sonny Silooy was (Hoop dat ik deze namen nog goed schrijf ;))...
|
FC Groningen tegen euhhhhhhhhhh Ajax of PSV geloof ik
|
stadion... feyenoord - heerenveen 2-1 anno 99
|
Az - Excelsior 0-1 met mijn Opa. Is echt al ongeveer 8 jaar geleden. Op de hoofdtribune nog wel, mijn opa had kaartjes gekregen van een sponser van Az :o
|
Oefenwedstrijd PSV - Barcelona
Toen heb ik al 8-/9-jarige echt een heel mooi doelpunt van Romario gemist, aangezien ik nogal was gefixeerd op het ijsje in mijn hand :rolleyes: |
groningen - ajax (1995, d8 ik)
grootste blunder van der sar ooit. gooit ie tegen de rug van de spits aan (weet nu ff zn naam niet) en die kan m zo over m heen lobben. het werd uiteindelijk 2-4. |
volendam-psv 0-5, psv nog met ronaldo :cool::p
|
FC Groningen tegen De Graafschap (4-1 voor groningen geloof ik:))
|
Ajax - Roda dacht ik ..
|
Citaat:
|
Ajax- Volendam 4-1
13/5/1995 In het olympisch Stadion. Zal ik nooit vergeten. |
Seizoen 1990-1991 toen ik 7 was: MVV-Vitesse 1-1.
Dat waren nog eens tijden (y) :D ... :( |
Op TV:
Ajax - PSV 3-2 (Ik geloof '92, of '93) Toen werd ik voor Ajax :D :D In het echt: Heuh... ehh... Go Ahead Eagles - Ajax 0-4 ('96?) geloof ik |
Fortuna Sittard-Ajax in 95, maar die werd wegens sneuw afgelast
2 weken later heb ik hem alsnog gezien |
Roda JC - FC Twente in het seizoen '91 / '92. Was een matig duel en het werd 0-0, maar ik kreeg alleen al kippenvel om als 9 jarig jochie op Noord te staan op het oude Kaalheide.
|
Thuis tegen Excelsior 1987 ofzo en uit tegen FC Wageningen, in hetzelfde jaar.
En vanaf 1991 een seizoenskaart. Al kan ik me van de beginjaren nog maar barweinig herinneren, de jaren '90 waren erg mooi. Jammer dat ik toen nog zo jong was. We zijn gewoon te laat geboren! |
Citaat:
Je bedoelt waarschijnlijk in '95, toen Ajax bij café de Klomp zat. |
Helmond-Sport - Ajax
Was voor de Amstel-cup ik dacht in 1991 of 1992.... Toen voetbalde Bergkamp en jonk der nog bij, Mooie tijden ware da |
FC Lommelse SK - ???
Veel te jong, en vooral weinig intresse in het voetballen omdat te herinneren. Maar iemand van mijn ploeg zijn pa speelde daar, dus we mochten toen met de ploeg gratis binnen. Ik was toen 10jaar ofzo. |
ik ajax psv ik denk toen kluivert enz nog speelden
|
PSV - VVV
In 91 ofzo :). Toen ik nog voetbalde :D. |
Citaat:
Als ik er nu nog eens aan terugdenk krijg ik weer kippevel!!! in bayern was het 0-0........en de tussenstand was 1-1..met deze stand waren de duitsers door geweest. overmars links aan de bal...hij kijkt...passt op litmanen (geweldig dat ie nu weer terug is)...met een prachtige schijnbeweging laat ie hem door zijn benen gaan en staat finidi helemaal vrij om aan te leggen....dwars in de kruising.....GOOAAAALLLL echt het mooiste ajaxmoment dat ik heb meegemaakt tot nu toe (jah...ook mooier dan die tip in van kluivert tegen milan in finale) om even op je vraag terug te komen....willen II - Ajax 1992 ofzo ajax won met 5-2 geloof ik |
FC Den Haag - Vitesse 1-0 (y)
Amstelcup '95 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |