![]() |
mijn zus heeft erge last van haar hoofd
ze is al naar dokter geweest en heeft pilletjes gekregen.
maar ze heeft nog steeds last van hoofd. geen suikerziekte of hoge bloed druk. smiddags is het het ergs dokter weet niet wat het precies is ze moet over 2 weken terug komen heeft iemand een idee wat ze heeft? alsvast bedankt |
kan van de stress/zenuwen komen. (het 'weer naar school moeten' misschien? zijn wel meer mensen die daar last van hebben)
|
kan t migraine zijn?
Heeft ze bonkende hoofdpijn?Last van t licht? (zusje heeft t, dat zijn haar klachten vooral) iig suc6, lijkt me zwar irri :( |
Citaat:
|
last van hoofd/ hoofdpijn kan heel veel betekenen...
als de dokter niet weet wat het is, denk ik dat mensen je hier ook niet echt kunnen helpen.. toch maar afwachten denk ik, want van alles in je hoofd halen wordt 't ook niet beter |
ey,
ja mijn zusje heeft dat ook! al best wel lang trouwens morgen gaat ze naar de dokter bloed laten prikken geloof ik! maar mischien heeft jou zus idd migraine! en mij zusje heeft et ook meestal s'middags (hoofdpijn bedoel ik)en hoe warmer het is hoe erger het wordt weird maja :rolleyes: Kus |
misschien drinkt ze wel te weinig. Dat was bvij mij ook het geval,minstens een 2 liter per dag zei de dokter tegen mij, en nu is het over.
|
Misschien een verkeerde houding?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |