![]() |
bierfilt poetry
deze topic gebruik ik voor de bierfiltjes die ik vannacht tijdens het uitgaan met m`n kammeraden heb geschreven en voor anderen die hun bierfiltpoetry kwijt willen
hier komt m`n eerste: hand in hand oog in oog met de trein een moment van gelukkig samen zijn maar nog zo fijn er volgt pijn en dat maakt klein nietig voel ik mij naar m`n zorgen opzei ik kijk je aan en beloof je eeuwige trouw ik weet zeker dat ik van je hou maar een oplossing ligt niet in `t verschiet een traan in je ogen endan de stap een oorverdovende knal uit die grap |
een crimineel
met een bivakmuts raakt de kluts kwijt van een meid die hij berijd als een geit |
-monoloog-
he gedrag is omgekeerd evenredig aan je verstand "wiskunde stinkt" "o?" "ja!" |
de leugen door hem gesproken
doen mijn dromen verbinden hij heeft zich gewroken zijn haat zal verslinden |
what`s beef
beef is when your mom`s aint safe in the treets beef is when you need 2 gats to go to sleep beef is when you roll no less then 30 deep beef is when i see youi guaranteed to be and I.C.U. |
he`s emty in his mind and soul
he can`t go on he`s living like he`s dead and he`s dead in his soul |
een stap naar het ultieme geluk
geef een hijs v/d joint en ik val van m`n kruk |
godverdomme het is geen flouwekul
je word tering lijp van dit spul |
black and cold
under the seas my soul is sold to the one with the key`s |
Ik ben
BEN en ik ben superduper teringvetlijp ik heb vet veel weed gehad en 2x pill geslikt |
the world is gray an so is my soul
should i tell you a story about someone who`s cold cold for himself but not for his friends a story about a life witch never end`s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dees rulererererers 4-altijd yayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaya yayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaya yayayayayayayayayayayayayayayayayayayaya |
Vet dat je ze derop gezet hebt!!!
We gaan es vaker bierviltjes verzamelen joh!!!! |
wow he! wat een coole zitten ertussen
en wat veel zijn het er!!! eigenlijk is het echt een leuk idee dat idereen hier korte, biervilt gedichtjes opschrijft ik maak ze soms ook, als ik een beetje dronken, stoned of whatever ben. zal even kijken of ik er nog eens een tegenkom. ga zo door, simpele gedichtjes zijn het best!! kussss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |