![]() |
Spreuken/Mooie zinnen
Hoi hoi, de onderstaande "spreuken" betekenen veel voor mij. En ik verzamel ze ook. Kennen jullie er nog meer? Ik ben benieuwd. xx
Er lijdt geen weg naar geluk, geluk is de weg. Waar een wil is, is een weg Geloof, hoop en liefde maar van deze drie is de liefde het sterkst De hoogste bergen geven het mooiste uitzicht Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan de dingen die je niet hebt gedaan Kijk vooral met glinsterende ogen naar de hele wereld om je heen, want de grootste geheimen zitten altyd verstopt op de onwaarschijnlijkste plaatsen. Wie niet in magie gelooft, zal haar nooit op zijn pad vinden. Wie niet in wonderen gelooft zal ze ook nooit ontdekken |
I don't want to live forever, but as long as I do, I'd love to live for real http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Carpe Diem
Seize the Donut (Homer J. Simpson) |
To try is the first step towards failure, remember that Bart - Homer Simpson
The cause of, and solution to, all problems in life.... BEER! - Homer Simpson |
and I would hope that I would never fall in love again, cause that would be the end o everything, and you're everything
|
Pain and fear let the human know, thjat they're living in the real world, but without pain and fear, how can you show the human than, that they are dreaming?
|
Sing as though on one can hear you
Dance as though no one is waching Love as though your heart was never broken Live as though heaven is on earth |
het lot schenkt zich aan wie het accepteert kusjes van Druppeltje |
Zijn wereld bleek groter dan zijn bosatlas
|
Het gezeik van andere kan je leven veranderen..
Wat je niet wil weten kan je niet vergeten als je niet gaat betalen komt de politie je halen. Denk je alles te weten is dr altijd wel iets dat je bent vergeten. Groeten Edwin |
Thanx
xxMarleen |
heeej, die heb ik heeel groot in mn kamer hangen hoe ken jij die??? dies echt zoooooooooo gaaf!!!!
|
oke wat ik hirvoor schreef dat ging dus over
Dance as though no one is watching you...enz ik weet dr nog 1 van schrijver van RENT: It's not how long you're here it's what you do while you're here nog 1: vandaag is van mij en nog meer maar zijn me ff ontschoten...sorry kus margreet |
Als er een god was waarom heeft hij dan de mens geschapen
|
mensen met verdriet ,mensen met pijn
maar waarom zeggen mensen van niet -------------- degene die vriendschap in zijn hart bewaart en gelukkig is met zijn bestaan diegene is de rijkste mens op aard |
het doel in het leven is dood te gaan
dus het beste leven is dood geboren te worden |
believe what makes you happy
come as you are never say never |
Citaat:
*Dont let me see mistakes and lies, let me keep my faith and innocent eyes...* |
Een flinke up, ik sluit 'm.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |