![]() |
help me de site online te krijgen aub
Hai, ik wil een testpagina online krijgen (zodat ik er later de echte site kan plaatsen), maar het lukt me niet. Ik heb de pagina gemaakt in Netscape Composer 4.7
Ik heb zelf al es een site gemaakt, die kreeg ik er toen wel op. Maar nu gaat het dus niet meer. :( Bij mijn vriend thuis probeerden we het met 7.0, en toen kregen we ene foutmelding. Bij mij thuis met 4.7 kan hij de Netscape homepage niet vinden. Hij maakt geen verbinding. Kan iemand me helpen? :confused: En aub begin nu niet over de duizend andere programma's.. die zijn nu eenmaal moeilijk en nemen veel tijd in beslag.. en dit zou eigenlijk vlugger online moeten kunnen en is veel meer snufjes moeten er niet op. Behlave als je een ander makkelijk, handig & vlug programma hebt, dan mag je't wel meedelen. |
Heb je al een webserver/webruimte?
|
Jep, da's het probleem niet.
Ik snaap ook niet op mijn computer, waarom hij zegt dat hij gene verbinding kan maken (gewon internetverbinding gaat wel zoals je ziet). Zo kan ik er niet aan beginnen. |
download leechftp
sneller en simpeler prog bestata niet volgens mij... |
cuteftp is ook zeer snel
|
Citaat:
en dat wilde die niet |
wsftp dan...
zeer snel..weinige extra's kortom lekker simpel |
|
sorry hor maar ik snap er niets van ..
|
Citaat:
ftp://jeloginnaam:jepassword@jeftpadres zoals bv: login is hallow pass=scholier ftp=ftp.scholieren.com dan toets je in ftp://hallow:scholier@ftp.scholieren.com snap je? |
Citaat:
Verder werkt het neit als je speciale tekens erin hebt zoals %20 # etc |
Citaat:
nadeel is ook dat je alleen ascii up an loaden en niet binairi chmoden kan zo ook niet (volgens mij :S) |
|
ja jongens, ik ben een leek (en zeggen dat ik nog veel erger gevallen ken).. en 't is een ze (en denk nu nie meteen ...) :p
|
Citaat:
|
het wijst zoch vanzelf.
of je doet quick connect :) |
Citaat:
|
Ik heb met WS-FTP hele goede ervaringen.Je moet alles ff goed instellen,maar dan werkt het ook als een trein.
|
Citaat:
goed instellen?? welke instelling zijn xtra die je in andere ftp programa;s niet hebt? :confused: overal moet je tenslotte host,user id en password invullen |
Idd,je moet je host bijvoorbeeld geocities,het wachtwoord,en user id invullen die je bij je host in heb gevuld.En veel extra's is er niet in te vullen geloof ik.
|
langejongen schreef:
Citaat:
hoezo DAN? nety alsof het invullen bij anderen programma;s makkelijker is?? of lees ikde zin nu verkeerd?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |