![]() |
Zou jij afknappen als...
Als jij iemand leuk vindt, en je komt erachter dat diegene best klunzig is.. zou je dan op hem/haar afknappen??
|
Elke eigenschap kan iets grappigs hebben. Het is maar de vraag hoe jij deze interpreteert.
Mij zou het niets uitmaken iig :) |
Ik zou er niet op afknappen, misschien dat hij daar door alleen maar erg komisch is. En humor is toch belangrijk
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat jullie onder klunzig verstaan, maar ik iemand die zeer onhandig en dom is.
Of is het bij jullie alleen onhandig? Onhandig vind ik niet erg, dom wel, daar knap ik op af. |
Citaat:
|
mits in niet heel erg, geen probleem
|
Citaat:
|
ik vind klunzig onhandig en iets heel anders dan dom...
Maar... dat is echt belachelijk sexy zo een klunzig meisje... dan gebeurt er weer zoiets en dan is ze zo kwetsbaar en tja... ik vind het juist enorm aantrekkelijk en zou er eerder op vallen dan afknappen... maar ja dat heb ik dan he... van anderen weet ik het niet zo... maar het is echt zo lief en schattig... ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar gewoon... :D |
Citaat:
|
Nee, dat is juist lief :)
|
Beetje klunzig is wel schattig... ik zou daar dus niet op afknappen :)
|
Mijn vriend had een gebroken bril op onze 1ste ontmoeting :D (1 oortje lag eraf.. had ie gebroken tijdens t schoonmaken..)whehehe, ik heb hem de hele tijd uitgelachen. Hij was ondanks dat wel lief hoor. ;)
|
mijn vriendje is ook een beetje klunzig.
vind het wel schattig :D |
Citaat:
Een beetje onhandig vind ik niet erg, ben ik zelf ook ongetwijfeld in bepaalde opzichten en het is best schattig af en toe.. Alleen als iemand echt heel dom is, tja dan zou ik weer wel afknappen, ik moet toch met iemand kunnen praten ed... Dus dan moet iemand wel een beetje niveau hebben... |
ehnzz... onder klunzig versta ik ook niet dom...
op dom zal ik eerder afknappen dan wanneer iemand onhandig is ... want een beetje onhandig is juist wel humor en lief. Als iemand ech dom is ..... ik weet niet.. ik ben eimand die toch wel van praten houd en ja.. een beetje niveau (zoals eef al zei) is dan toch wel fijn :) |
Citaat:
|
Nee hoor, ben zelf af en toe ook klunzig dusja..
|
Citaat:
|
Nee ik denk het denk niet.
Als je diegene toch leuk vindt ga je alles romantiseren en klunzig kan toch best schattig zijn. |
Wat een vreemde stelling... het ligt er natuurlijk maar net aan hoe klunzig, ik kan zelf ook behoorlijk sukkelen en ik heb ook al ruim 1,5 een hele lieve vriend... wat bedoel je precies te zeggen?
|
klunzig met seks..............dan is het snel gedaan met diegene :)
|
ik hoop het niet! Ik ben zo onhandig als wat, dat wil je niet weten. Maar goed, er is nog nooit een jongen op afgeknapt, bij mijn weten. :D
|
Neuh, want ik weet toch al dat hij klunzig is als ik op hem val? Dat merk je direct :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |