![]() |
Wat heb je aan - topic! (ja...)
Toevallig ben ik wel zo'n persoon die het interessant vindt wat andere mensen aan hebben :o :)
Ik: - zwarte netpanty (Intertoys :p) - zwarte beenwarmers (Scapino) - zwarte ésjes (Emotion) - felroze rok (H&M kindertjes) - zwart truitje met lange mouwen en kanten kraag (H&M) - zwart met witte bh (Zeeman) - blauwe string (Hema) |
oh.. oke :)
ik heb aan: roze-oranje gestreept shirtje met bijtje erop (h&m kinderen) spijker driekwartsbroek (criminal damage) roze gestreepte (met hier en daar lichtblauw) kousen (h&m kinderen) grijs met navy gekleurde skateschoentjes (vans) zwarte bh (honkemoller) zwarte onderbroek (hema?) en wat sieraden en mn haar in twee staartjes |
zwarte skatebroek met vlammetjes (heel erg mooi eigendunk :p )
(mn mama) uhm met een truitje van sponsbob (ook heel ergug mooi) (internet) skateschoentjes(left) mijn kettingkje van mn vriend(vriend) netpantys om mn armpjes en heeel veel armbandjes(v&d) zwarte beha(markt in rdam) string met vlammetjes (luf vlammetjes)(markt in tholen) |
ok :)
uhm spijkerbroek met grote achterzakken (waterlooplein) zwarte sokken (hema) zwarte bh(h&m) zwart shirtje heideroosjes (concert) knalroze trui van punkyfish (Lowlands) wat kettingen, armbandjes en ringen enzooi :) |
wat dragen jullie toch altijd veel
ik draag zwarte bh zwarte slip zwarte rammstein longsleeve |
- Zwart bigshirt waar XXL op staat :)
- zwarte damesboxer (H&M) - Zwarte slippertjes met bloemetjes (uit indonesie) - zwart kettingje met kruisje eraan :o |
pyama :o
= groot oud t-shirt met Bubble uit Absolutely Fabulous erop (jaa grooooot fan :D ) en geruite boxershort donkerblauw-wit |
- een boxershort
- hempje - sportsokken - vans - kimono ...hey combinatie of combinatie?! |
Citaat:
|
zwart poppenrokje
eenvoudig zwart truitje zwart/roze streepjespanty jarretels ondergoed blabla |
Citaat:
|
-Zwarte gespenbroek
-Zwarte blouse -maansteen -vleermuisring -goedemorgen (aan ketting) -drakenhanger -kettingen -spikeschoenen |
Citaat:
|
bijna hetzelfde als in het vorige wat heb je aan topic
|
- beetje baggy-driekwart broek (blauw)
- felrood met-korte-mouowtjes vestje - oranje sokken :D en rode allstars - zwart ondergoed - gestreepte haarband en haar in 2 staartjes - paar armbandjes, kralenkettinkje en horloge |
jeej :D ;)
- donkerblauwe sokken RL - lichtblauwe Dockers - wit t-shirt - donkerblauwe RL polo |
Citaat:
|
-Witte string
-Witte bh -Zwarte tweety sokken -Wit bloesje met 3kwart mouwen -Donkergrijs met allerlei tekens dingetjes er op shirtje, met kraagje en veel inkijk (vandaar bloesje eronder) (moeilijk uit te leggen hoe t er precies uit ziet) -Beige hele wijde broek -Camelkleurige laarzen met hak -Haar los, met zigzagscheiding -Witte oogschaduw, oogpotlood, mascara en lippenstift -Zilveren kettinkje met bloemetje van glas |
Een mega-relaxede gestreepte pyjamabroek en een rood shirtje :).
|
Ben net bezig met omkleden maar dit heb ik nu aan:
Blauw met witte sokken (V&D) Spijkerrok (Replay) Lichtblauwe string (Livera) Nachtjapon (Schiesser) Kga nu m'n rok en sokken aandoen en dan ga ik lekker slapen! :) |
slaapjurk en een handdoek
|
Zwarte wijde broek
roze paarse truitje zwart gehaakte doek om mijn middel knorretje sokken |
Citaat:
nu aan: wit longsleeve shirtje America Today donkerblauw shirtje erover met driekwart mouwen en een grote witte 3 voorop H&M vale spijkerbroek G-sus donkerblauw-witte Puma's witte riem haar in hoog staartje, rest moet nog |
Donkerblauwe korte broek
Rode polo TH Bootschoenen :o |
een witte polo en zwarte onderbroek *net uit bed*
|
kee aangekleed:
wit met streepjes overhemd van mn vader maat: veel te groot zwart hempje skatedriekwartsbroek rood-witte gestreepte sokken vans zwart ondergoed sieraden twee staartjes *tadaa* |
-diesel spijkerbroek
- blauw,mouwloos ding vd H&M - witte enkelsokjes -witte string -blauwe bh - zilver met zwarte nikes - 3 blauw met zilverringen -zilver horloge -roze armbandje - zwart met vis ketting -blauwe met blauw kruis ketting -mascara -eyeliner -lipgloss -blauwe oogschaduw -haar in staartje :rolleyes: *is vaaag vandaag* :rolleyes: |
Waarom lees ik dit toch altijd als ik in mijn pyama zit :confused:
In ieder geval: Lichtgroene pyama broek van de Hema. Iets donkerder groen spaghettiebandtruitje van de markt. En een witte onderbroek met vlindertjes. |
- lichtblauwe beenwarmers (ballet, lang geleden)
- bruine vansjes (Britain) - lichte 3kwartsbroek (C&A) - turquoise string (Hema) - blauwe bh (Jola) - rood met lichtblauw LL-truitje (Lowlands :p) Tadááá. |
zwart velours 'schouders' truitje
zwarte wijde velours kante rok ondergoeddinges |
- spijkerjasje van guess
- zwart shirtje van guess - rok met tijgerprint/luipaardprint/wat dan ook van morgan (beige) - zwarte laarzen - zwarte beha met gouden bloemetjes van after eden (ofzow?) - zwarte string |
-Zwart tshirt, met allemaal huizen, kastelen en in hele grote witte letters Las Vegas er op. (jaja uit Amerika ;) )
-Zwarte onderbroek Ga zo maar s douchen en normaal aankleden |
beige/kaki semi-wijde skatebroek
zwart shirt met glitters en sterretjes :p grijze trui/vest met capuchon en rits en uiteraard mijn onwijs dope :rolleyes: Gola sneakers ;) |
blauwe baggy broek
roze hempje met wit/blauwe streepjes jasje met rode strepen witte onderbroek met bloemetjes |
Blauwe spijkerbroek
Zwart Titanic-shirt Witte sokken Zwarte schoenen Goh, dat valt toch weer mee :confused: :D |
Heeft gedoucht en heeft nu aan:
-Wit ondergoed -Spijkerbroek met uitlopende pijpen -Lichtblauw met wit met donkerblauw shirtje met v-hals -blote voetjes -haar los, geen make-up, zilveren kettinkje met bloem van glas en zwart elastiekje om mn pols Ofwel een -ik zit toch de hele dag thuis outfit- |
Afgeknipte zwarte skatebroek (JYnx)
Roze truitje met spaghettibandjes (eens gekregen) zwarte boxer (hunkemoller) wit met bloemetjes bh (hunkemoller) |
zwart vestjuh
zwart hemdje met diamantjes ofzoow spijkerbroek8ige tentbroek beige sneakerZ zwarte bh met strassteentjes op uht randje lila string jah :o |
Op het moment..
wit/roze/lichtblauw gestreepte pyjamabroek lichtblauw simpel shirtje |
lichte broek Dockers
blauwe longsleeve DKNY wit/rode diesels gouden kettinkje horloge DKNY blauwe enkelsokken DKNY roze ondergoed h&m afgeragt spijkerjasje Levi's |
* Grijs-blauwe driekwarts-kreukelspijkerrok. (Probeer DAT maar eens uit te leggen!)
* Felgeel simpel G-susshirtje. * Zwart ondergoed. * Felgele voetbalsokken. * Geel-met-groene-Puma's. * Gele stropdas als riem. :o * Om m'n middel: GROTE oranje Gaptrui die veels te warm is eigenlijk. :o * Groene haarband. * Groene haarspeldjes. * LL-bandje. * Oranje horloge. * Symbols-armband + ketting. * Beetje labello, beetje mascara, verder make-uploos. *OHDEAR* * Luchtje: GucciRush2. *zwijmel* Uitgebreid. (y) |
Heb me weer omgekleed, m'n zusje heeft n colafles laten ontploffen op me :)
'k draag nu: - een babyblauwe bad girl broek (echt supersweet)) -een blauwe bh - een witte string - een wit-met blauw gestreepte polo (:o) - witte sokjes - blauwe mexx schoenen -zelfde sieraden als eerst :cool: |
-zwarte lakschoentjes
-zwart met zilver gestreepte rok (wijd) -zwart strak topje -zwart ondergoedsetdingetje - 5 ringen |
nix :p
|
* bloemenrok tot knie (overheersend lichtblauw, beetje pastelgeel, lichtbruin, iets donkerder blauw)
* lichtblauw truitje met grote col, zonder mouwen, gebreid * donkerblauwe schoenen * (mat) zilverkleurige horloge lekker bij elkaar passend :D : * roze bh :o * grijs damesboxerbroekje |
witte enkelsokken (hema)
spijkbroek, boven strak, onder wijd (cracker -> internet) rode longsleeve ( van mn grote broer gekregen toen ik in geldnood zat :) v&d ) wit ondergoed (livera) armbandjes (links 6, rechts 5) ringen (links 1, rechts 2) kettingen (4) |
Citaat:
|
-licht blauw vest (forecast)
-donker blauwe overhemd (H&M) -licht blauwe broek met vale plekken (gstar) -donker blauwe boxershort (funderwear :P) -licht blauwe puma sprint met zwart logo -witte sokken (markt?!) nahja, dat was het wel zo'n btje, schoenen gaan nu uit want kzit binnen :) |
spijkerbroek (gsus)
wit/blauwe t-shirt (replay) zwarte boxer (naam onbekend) witte sokken (naam onbekend) zwarte umbroz ketting zwarte armband zilveren horloge :p |
- Sokken Hudson zwart met donkergrijs
- Donkergrijze broek G-Star - Donkerblauw Shirt Marithé + François Girbaud - Horloge DKNY - Armband Josh Hoort eigelijk nog donkerblauw vest Replay en donkergrijze schoenen Puma Mostro bij... Hmm? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |