![]() |
Goedkope raafklauwen
je ziet ze steeds meer op de markt en op festivals.
die goedkope raafklauwen an rond de 30 euro per stuk. alleen zijn die dingen al na een paar weken zo afgesleten dat je eigenlijk een kat in de zak koopt. wat vinden jullie daarvan? zouden jullie liever zo'n ding hebben van 30 euro die het na een paar weken begeeft of een van 140 euro die toch (mits normaal gedragen) jaren mee gaat. (voor de mensen die niet weten wat raafklauwen zijn: van die ringen die over je hele vingers zitten met van die haken en dergelijken eraan) |
[nutteloze repy]ik vind ze sowieso lelijk[/nutteloze repy]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige zijn wel mooi.
Als ik er een zou kopen, toch een dure. Anders blijf je bezig. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*nee, is niet vervelend bedoeld* |
Ik heb geen idee wat je bedoelt :confused:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<death shadow> had er 1 van 10 euro verleden jaar gekocht is nog steeds heel :rolleyes:
niet dat ik hem vaak gedragen heb ofzo :p :) :o |
ze kunne mooi zijn als ze niet te overdreven zijn
maar goed, et blijft gewoon de keuze wa je er voor over hebt zo'n 'goedkoop' (ik vind 30 euro voor iets dat je 2 weken draagt nogal duur) ding is natuurlijk leuk voor effe maar als je em echt veel wilt dragen zouk zo'n dure kopen...want die zijn vaak wel van goede kwaliteit zolang er nie teveel van die frustels aanzitten dan vink ze best mooi (soms dan) |
*doet origineel*
Citaat:
Nee mgoed, ik vind ze dus sowieso lelijk :). Op Lowlands waren ze btw goedkoper volgens mij, een vriend van me zei dat hij er 2 voor 10 euro had gekocht, maar misschien dat hij loog, omdat wij hem uitlachtten :o. Die dingen zitten btw toch alles behalve comfortabel? |
als dat jou ding is :)
|
Citaat:
|
k zou er geen kopen.
*doet mee met de massa* Citaat:
|
Citaat:
|
foto? tekening? ik weet ook echt niet wat er bedoeld wordt...
|
oh ik vind ze echt niet mooi
maar ik zou liever een goekopere kopen ik bedoel dan kun je tenminste elke keer een andere nemen en heb je niet steeds diezelfde..ofzo ze lijken me echt zoooo onhandig |
zogenaamd finger armor je weet wel
dat "enge gothics" altijd hebben ;) ja mn vriendin heeft er twee best leuk, redelijk onhandig met autorijden ;) |
übergeil :]
... en veelal ziekelijk duur :\ maargoed, als je niet hele dagen met zo'n ding omloopt, zal een goedkope ook wel voldoen, lmd. |
Citaat:
You don't even know him. |
Citaat:
|
Citaat:
(en je zette zelf zo'n :o smilie dr bij) zucht |
als je weet dat je zoiets tijden leuk blijft vinden (kan het me haast niet voorstellen, maargoed ;)) dan zou ik de dure kopen...die gaat tenminste lang mee, als zo'n goedkope snel uit elkaar valt is dat zonde van je geld. en als je dan na een tijdje steeds een nieuwe moet kopen ben je volgens mij uiteindelijk meer geld kwijt...
|
Ik heb op een festival (Borstrock om precies te zijn) zo'n ding gekocht voor 10 euro. Hij was dezelfde dag nog kapot gegaan.. maar tis ook niet echt slim om ermee in een pit te jumpen ofsow.
t ringetje aan t bovenste gedeelte brak ineens af.. :o Vind ze best leuk, maar ik draag ze niet zo graag, want : 1. het is onpraktisch. 2. het staat me niet/past niet echt bij me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*wil niet achterblijven*
Citaat:
|
Die van 30 want dan koop ik liever weer een keer een nieuwe.
Meestal draag ik sieraden namelijk toch geen jaren lang. |
Hmm...als je van jezelf weet dat je een persoon bent die sieraden 1 keer draagt en het dan op de grote hoop flikkerd,zou ik een goedkopere versie kopen,maar als je vanplan bent het veel te gaan dragen kan je misschien beter een duurdere kopen..
Zelf vind ik die dingen niet zo mooi,that is al het van die hele grote dingen zijn,je hebt ook van die versies die tot net onder je nagel komen in een hele mooie vorm..zonder doodshoofden enzo maar gewoon van mat zilver ofzo,die vind ik wel mooi bij bepaalde personen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Misschien als ik later ooit dreads neem, doe ik zo'n ding in m'n haar. Lijkt me wel leuk. :)
|
Die dingen zijn gevaarlijk, man! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blijkbaar heb je toch niet zo heel goed opgelet :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft* Omdat het je anders niks had geboeid wie er werd uitgelachen... |
Citaat:
ik vind 't gewoon lomp dat je vrienden tege je moeten liegen om een prijsje omdat ze anders uitgelachen worden (n) achja |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze wel mooi, mits gedragen door de juiste persoon, ik zou er zelf geen kopen, te onpraktisch, heb wel eens een ring gekregen die je om je nagel kon doen en dat was dan zo'n punt, dat vond ik al te lastig, en het staat ook niet echt bij mij...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat die dingen je van 't neuspeuteren af moesten helpen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |