Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Nieuw op school (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=204945)

fanatickje 02-09-2002 20:35

Nieuw op school

Ik heb een klein probleempje, ben namelijk sinds vandaag op een school waar ik echt niemand kende, ik echt in het begin alleen op de speelplaats stond, ..... en nu zit ik in een klas met 21 meisjes en da's alles. Geen probleem tot nu toe, zelfs leuk, maar ja met meisjes alleen ben je niet veel, qua vrienden, kzou liever ook wat jongens leren kennen en zo. Wie herkent dit of heeft het al meegemaakt??

BTW op mijn vorige school had ik heel vrienden waar ik nog heel goede contacten meeheb, kzie ze nog 4 keer in de week en zo, en ik ben ook nie associaal of zo, ook nie een super sociaal iemand die met iedereen een praatje slaat.

fanatickje 02-09-2002 20:35

beetje moeilijk geformuleerd ma hopelijk begrijpen jullie het

moedergans 03-09-2002 12:32

Ik snap je probleem niet helemaal. Je kunt die vrienden van je vorige school toch houden. Moet je school en prive gescheiden houden.........

Ik ben de Walrus! 03-09-2002 14:35

je zit in een klas met 21 meisjes en 0 jongens :confused: :eek:

Bofkont :cool:

Maboq 03-09-2002 14:37

shit man..... je zit in de hemel! :)

PardonMe 03-09-2002 18:19

uhmz Je hebt je vrienden van je oude school toch nog.. dus nieuwe vrienden voor buiten schooltijd hoef je dan toch niet echt te zoeken...? Tijdens school kun je denk ik toch best met die meiden op trekken...?
Zitten er in andere klassen geen jongens waar je misschien eens op zou kunnen afstappen, als je toch wat meer met jongens om wilt gaan...??
Verder zou ik gewoon het contact met die andere vrienden onderhouden :)

fanatickje 03-09-2002 18:37

ik wil nie persé bij jongens zijn hoor
ma ik heb mij vandaag toch wel aardig geamuseer d met de meiskes zulle

gizmo 03-09-2002 18:54

Citaat:

fanatickje schreef:

wat is dan precies je probleem?.. als je aardig met de meiden op kan schieten en je heb buitenschools nog je andere vrienden?! :confused:

PardonMe 03-09-2002 18:55

Citaat:

fanatickje schreef:

oww sorry, zo las ik het..

Citaat:

maar ja met meisjes alleen ben je niet veel, qua vrienden, kzou liever ook wat jongens leren kennen en zo
vandaar... :)

maaremz dan heb ik iig niet in een soortgelijke situatie gezeten.. :) Ben wel een keer verhuisd en dus naar een andere school gegaan, maar daar waren de jongens en meisjes ongeveer gelijk verdeeld en maakte ik ook snel nieuwe vrienden (mjah dat was ook in groep 7)

(denk dat maar weinig jongens als enige tussen een klas vol meisjes hebben gezeten :))

fanatickje 03-09-2002 19:14

tis een nieuwe ervaring hé

martijn1985 03-09-2002 19:20

Citaat:

fanatickje schreef:
Ik maar ja met meisjes alleen ben je niet veel, qua vrienden,

wat een onzin...

mill's mess 05-09-2002 14:58

Ik denk dat de meiden uit jouw klas toch ook wel met jongens van school (zullen) omgaan, misschien kun je via hun in contact komen met andere jongens op je school.

happypunkalert 07-09-2002 13:59

Citaat:

martijn1985 schreef:

wat een onzin...

inderdaad of zie je dan ieder meisje als een mogelijke vriendin zodat je er niet gewoon mee om kan gaan ik bedoel ik kan ook gewoon met meisjes omgaan als met jongens soms zelfs beter met meisjes als met jongens dus....

martijn1985 07-09-2002 18:49

Citaat:

happypunkalert schreef:

inderdaad of zie je dan ieder meisje als een mogelijke vriendin zodat je er niet gewoon mee om kan gaan ik bedoel ik kan ook gewoon met meisjes omgaan als met jongens soms zelfs beter met meisjes als met jongens dus....

dat bedoel ik niet. Ik vind het gewoon idioot om te zeggen dat je meisjes niet als vrienden (nouja, vriendinnen dan..;)) kan zien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.