![]() |
<<<<boxershorts!!!!>>>>
wie heeft er ook wel is last van dat een boxershort steeds hoger gaat zitten als je hem aanhebt?
|
dit is wel heel dom
|
hou nou es op man
|
haha
|
hallo antwoorden jullie nog serieus???
|
kijk, dat boxershorts voor jou een grote waarde hebben, dat kan ik begrijpen, dat jij ze vereert, oke, maar dat je drie topics vollult over boxershorts, dat je dinges eronderuit glipt, dat ie omhoof kruipt enz. dat vind ik toch wel een beetje te ver gaan
|
het is ook een nutteloze vraag
beantwoord hem met ja of nee that's it ga naar onzin ofzo |
mmz nu krijg ik echt steeds en steeds meer het gevoel dat dit gewoon een alterego van iemand is, mag ik de forumbazen voorstellen een ip-ban uit te voeren ?
..ja dat mag ik :] |
:d
|
ghe ghe
iedereen vermijdt snel de vraag kzal wel eerste zijn die eerlijk antwoord geeft: jah...hehe wel gruwelijk irritant |
Citaat:
nee geen last van mn boxer kruipt niet op ofzo maar wel eens dat mn leuter in een benarde positie komt te zitten maar dan ben ik de beroerdste niet en steek ik m een helpende hand toe :D |
Citaat:
|
hema heerscht
|
vrij irri ja
|
Citaat:
|
Gek, daar heb ik nooit last van...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze liggen al te roepen als je de douche uit komt, "trek mij aan, trek mij aan" en inderdaad, ze zitten perfect. [ontopic] ja, soms kruipen ze wel eens om hoog ja. Hoogst vervelend[/ontopic] |
ja bij mij ook
|
Waarom hou je al je shit over boxershorts niet gewoon in 1 topic?!
|
Naja deze gaat dicht :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |