![]() |
Vriendin bovenop(amazone)
Het zit namelijk zo, mijn vriendin wou me vandaag eens verrassen door zelf bovenop te gaan ipv andersom, alleen lukte dit niet zo goed, want me snikkel floepte er steeds uit, op een gegeven moment ging het wel een stuk beter, maar zodra ze wat meer opgewonden begon te worden floepte hij er weer uit, heeft iemand misschien tips waardoor het wel een stuk beter gaat?
|
Citaat:
*'I'he Prophet, die nog wel een 2e hands penispomp heeft slingeren* |
dan moet ze meer oefenen kan niet aan jou liggen behalve als je echt klein bent geschapen maar ....maar eigenlijk niks haha
|
Citaat:
|
dan doe je zelf het werk en zorg je ervoor dat je snikkel erin blijft zitten
|
Oefening baart kunst!! (komt vanzelf)
|
Daar hadden wij laatst ook last van en das best irritant, maar je moet het een beetje oefenen. Dus haar verder naar achteren laten zitten zodat ze er niet meer afschuift zegmaar :)
En ik vind het heel tof om bovenop te gaan, dan kan ik hem zo lekker zien komen :) Mmmmm |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent jong, en je wilt wat.. Je bent wild, en je jongt wat :D:D |
Jij kan mij niet wijsmaken dat hij echt 17cm is, dan moettie wel heel erg dun zijn of zij een extreem wijde doos hebben. Een lul met een beetje omvang blijft makkelijk zitten tenzij hij niet meer erect is. Jullie doen dus echt wel wat verkeerd, (ik zeg dit omdat hij toch neit toegeeft dat zijn paal nie goed is:P)
Koop een sexboek/kamasutra etc. Jullie komen echt veels te snel hier op het forum blaaten zonder zelf es te kijken wat je eraan kunt doen. Jullie willen zo vroeg met sex beginnen so DEAL WITH YOUR ''small'' PROBLEMS :) |
Citaat:
|
14:24 04-09-2002 *nu*
Sja, sommige mensen vinden 16 te jong... Misschien ben ik ook wel een sommig mens... |
Hmz 16 klinkt idd wel jong maar wereldwijd schijnt 17.4 jaar gemiddeld de leeftijd te zijn waarop men ontmaagd wordt. In nederland zitten we daar met 17.2 jaar een klein stukkie onder.
|
Citaat:
ROFLOLMAO .. SROFLOL |
Citaat:
|
Citaat:
Meiden worden over het algemeen ontmaagd op hun 15e, en jongens po hun 18e. Dus dat is ook een groot verschil.. Naar daarbij zitten dus uitschieters naar onder en boven, ik vind 16 eigenlijk wel kunnen maar goed... |
Ik doe het ook vaak zo met mijn vriend en je moet idd wat meer naar achteren gaan zitten. Dan kan ie er echt nie meer uitgaan. Zelfs als mn vriend klaargekomen is en we komen nog even bij, gaat ie er dan nie uit.
Succes :) |
't Meisje moet wel echt goed gaan zitten, als ze op je ligt is het al stukken moeilijker (vrijwel onmogelijk). Als ze zit, kan hij er eigenlijk niet zomaar uitfloepen...
Gewoon beetje oefenen :) |
*vind 'I'he Prophet grappig!* :D :D :)
|
Citaat:
|
Eerst die berg oude tampons verwijderen, scheelt peildiepte :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen problemen mee gehad eigenlijk
mischien ietsje minder wilt doen ;) |
Ik kan maar 1 ding zeggen: "check my avatar" :)
Dat diegene er niet op zit te wachten, tja. Kheb al genoeg zinnige replies gezien, wat moet ik daar aan toevoegen? Jouw standpunt kennen we onderhand trouwens wel, Koenepoen. Kweet het ook niet.. beethouden met je hand ofzo.. ziek altijd in de films :p |
Citaat:
Ik gok op dat laatste. Dag. *piew* (demper he, want ik ben :cool: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |