Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vriendin bovenop(amazone) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=205066)

sneakie 02-09-2002 21:52

Vriendin bovenop(amazone)

Het zit namelijk zo, mijn vriendin wou me vandaag eens verrassen door zelf bovenop te gaan ipv andersom, alleen lukte dit niet zo goed, want me snikkel floepte er steeds uit, op een gegeven moment ging het wel een stuk beter, maar zodra ze wat meer opgewonden begon te worden floepte hij er weer uit, heeft iemand misschien tips waardoor het wel een stuk beter gaat?

'I'he Prophet 02-09-2002 23:17

Citaat:

sneakie schreef:
Het zit namelijk zo, mijn vriendin wou me vandaag eens verrassen door zelf bovenop te gaan ipv andersom, alleen lukte dit niet zo goed, want me snikkel floepte er steeds uit, op een gegeven moment ging het wel een stuk beter, maar zodra ze wat meer opgewonden begon te worden floepte hij er weer uit, heeft iemand misschien tips waardoor het wel een stuk beter gaat?
Neem een langere snikkel.

*'I'he Prophet, die nog wel een 2e hands penispomp heeft slingeren*

OriginalMisfit 02-09-2002 23:49

dan moet ze meer oefenen kan niet aan jou liggen behalve als je echt klein bent geschapen maar ....maar eigenlijk niks haha

sneakie 03-09-2002 06:09

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

ik denk niet dat 17 cm klein geschapen is :confused:

Anal Avenger 03-09-2002 07:06

dan doe je zelf het werk en zorg je ervoor dat je snikkel erin blijft zitten

moedergans 03-09-2002 09:06

Oefening baart kunst!! (komt vanzelf)

~Dark Voice~ 03-09-2002 09:21

Daar hadden wij laatst ook last van en das best irritant, maar je moet het een beetje oefenen. Dus haar verder naar achteren laten zitten zodat ze er niet meer afschuift zegmaar :)

En ik vind het heel tof om bovenop te gaan, dan kan ik hem zo lekker zien komen :) Mmmmm

gftbak 03-09-2002 12:03

Citaat:

moedergans schreef:
Oefening baart kunst!!
en kinderen hehe :D

Triloxigen 03-09-2002 13:20

Citaat:

moedergans schreef:
Oefening baart kunst!! (komt vanzelf)
Oefening baart kindertjes...

Je bent jong, en je wilt wat..
Je bent wild, en je jongt wat :D:D

verbal-violence 03-09-2002 13:42

Jij kan mij niet wijsmaken dat hij echt 17cm is, dan moettie wel heel erg dun zijn of zij een extreem wijde doos hebben. Een lul met een beetje omvang blijft makkelijk zitten tenzij hij niet meer erect is. Jullie doen dus echt wel wat verkeerd, (ik zeg dit omdat hij toch neit toegeeft dat zijn paal nie goed is:P)

Koop een sexboek/kamasutra etc. Jullie komen echt veels te snel hier op het forum blaaten zonder zelf es te kijken wat je eraan kunt doen. Jullie willen zo vroeg met sex beginnen so DEAL WITH YOUR ''small'' PROBLEMS :)

sneakie 04-09-2002 13:08

Citaat:

verbal-violence schreef:
Jij kan mij niet wijsmaken dat hij echt 17cm is, dan moettie wel heel erg dun zijn of zij een extreem wijde doos hebben. Een lul met een beetje omvang blijft makkelijk zitten tenzij hij niet meer erect is. Jullie doen dus echt wel wat verkeerd, (ik zeg dit omdat hij toch neit toegeeft dat zijn paal nie goed is:P)

Koop een sexboek/kamasutra etc. Jullie komen echt veels te snel hier op het forum blaaten zonder zelf es te kijken wat je eraan kunt doen. Jullie willen zo vroeg met sex beginnen so DEAL WITH YOUR ''small'' PROBLEMS :)

noem je dat vroeg??????, uhm sorry maar in welke tijd leef je?

tacidvs 04-09-2002 13:25

14:24 04-09-2002 *nu*

Sja, sommige mensen vinden 16 te jong... Misschien ben ik ook wel een sommig mens...

emperor crono 04-09-2002 20:20

Hmz 16 klinkt idd wel jong maar wereldwijd schijnt 17.4 jaar gemiddeld de leeftijd te zijn waarop men ontmaagd wordt. In nederland zitten we daar met 17.2 jaar een klein stukkie onder.

S 04-09-2002 21:00

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

Whahahahaha :cool: :cool: :cool: :D :D :D .

ROFLOLMAO

..

SROFLOL

tacidvs 04-09-2002 21:30

Citaat:

emperor crono schreef:
Hmz 16 klinkt idd wel jong maar wereldwijd schijnt 17.4 jaar gemiddeld de leeftijd te zijn waarop men ontmaagd wordt. In nederland zitten we daar met 17.2 jaar een klein stukkie onder.
Fuck het gemiddelde. ('t is per slot van rekening een seksualiteitsforum)

Triloxigen 05-09-2002 07:14

Citaat:

emperor crono schreef:
Zal ikhet je eens sterker vertellen..
Meiden worden over het algemeen ontmaagd op hun 15e, en jongens po hun 18e.

Dus dat is ook een groot verschil..
Naar daarbij zitten dus uitschieters naar onder en boven,
ik vind 16 eigenlijk wel kunnen maar goed...

sinsere 05-09-2002 09:06

Ik doe het ook vaak zo met mijn vriend en je moet idd wat meer naar achteren gaan zitten. Dan kan ie er echt nie meer uitgaan. Zelfs als mn vriend klaargekomen is en we komen nog even bij, gaat ie er dan nie uit.
Succes :)

Andijvie 05-09-2002 09:24

't Meisje moet wel echt goed gaan zitten, als ze op je ligt is het al stukken moeilijker (vrijwel onmogelijk). Als ze zit, kan hij er eigenlijk niet zomaar uitfloepen...
Gewoon beetje oefenen :)

Belladonna 05-09-2002 14:16

*vind 'I'he Prophet grappig!* :D :D :)

Cerberus 05-09-2002 16:57

Citaat:

sneakie schreef:
maar zodra ze wat meer opgewonden begon te worden floepte hij er weer uit
volgens mij gaat ze wat 'snellere en grotere' bewegingen maken als ze meer opgewonden wordt, waardoor het allemaal wat ongecontroleerder wordt...misschien dat ze dan iets te fanatiek wordt en dat doorom jou 'snikkel' er telkens uit floept...

Cerberus Rvo 05-09-2002 18:41

Eerst die berg oude tampons verwijderen, scheelt peildiepte :)

2Real4You 05-09-2002 18:48

Citaat:

Cerberus Rvo schreef:
Eerst die berg oude tampons verwijderen, scheelt peildiepte :)
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha! Nou lig ik echt onder mijn bureau! Tering wat hun humor hier zeg :D :D :D

S 05-09-2002 18:56

Citaat:

2Real4You schreef:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha! Nou lig ik echt onder mijn bureau! Tering wat hun humor hier zeg :D :D :D

:D :D :D :cool: :cool: :cool: :D :D

mathfreak 05-09-2002 19:18

Citaat:

tacidvs schreef:
Fuck het gemiddelde. ('t is per slot van rekening een seksualiteitsforum)
Inderdaad een zeer toepasselijke opmerking voor dit forum... :D

Koen 05-09-2002 19:49

Citaat:

2Real4You schreef:

Misschien is het voor degene die dit soort grapjes maakt, in het vervolg zaak ook even stil te staan bij diegene die dit als een serieus probleem beschouwd, en absoluut niet zit te wachten op dit soort grapjes. Ik heb dus liever dat dat soort geintjes zich tot een minimum beperken..

S 05-09-2002 20:44

Citaat:

Koen schreef:

Misschien is het voor degene die dit soort grapjes maakt, in het vervolg zaak ook even stil te staan bij diegene die dit als een serieus probleem beschouwd, en absoluut niet zit te wachten op dit soort grapjes. Ik heb dus liever dat dat soort geintjes zich tot een minimum beperken..

Ach, op zich is een beetje humor hier en daar niet verkeerd. Kijk, het is niet dat iedere topic overvloeit van kikke quote's. Als we het zo houden is het toch mooi...

Masked Mage 05-09-2002 21:17

geen problemen mee gehad eigenlijk

mischien ietsje minder wilt doen ;)

Cerberus Rvo 05-09-2002 21:37

Ik kan maar 1 ding zeggen: "check my avatar" :)

Dat diegene er niet op zit te wachten, tja. Kheb al genoeg zinnige replies gezien, wat moet ik daar aan toevoegen? Jouw standpunt kennen we onderhand trouwens wel, Koenepoen.

Kweet het ook niet.. beethouden met je hand ofzo.. ziek altijd in de films :p

S 05-09-2002 21:50

Citaat:

Cerberus Rvo schreef:
Ik kan maar 1 ding zeggen: "check my avatar" :)

Dat diegene er niet op zit te wachten, tja. Kheb al genoeg zinnige replies gezien, wat moet ik daar aan toevoegen? Jouw standpunt kennen we onderhand trouwens wel, Koenepoen.

Kweet het ook niet.. beethouden met je hand ofzo.. ziek altijd in de films :p

Moeten we je nou zuigen of afschieten? :confused:

Ik gok op dat laatste. Dag.

*piew* (demper he, want ik ben :cool: )

sneakie 05-09-2002 22:13

Citaat:

Cerberus schreef:

volgens mij gaat ze wat 'snellere en grotere' bewegingen maken als ze meer opgewonden wordt, waardoor het allemaal wat ongecontroleerder wordt...misschien dat ze dan iets te fanatiek wordt en dat doorom jou 'snikkel' er telkens uit floept...

Maar wat kun je er dan aan doen om ervoor te zorgen dat je snikkel er niet uitfloept?

sneakie 05-09-2002 22:19

Citaat:

Andijvie schreef:
't Meisje moet wel echt goed gaan zitten, als ze op je ligt is het al stukken moeilijker (vrijwel onmogelijk). Als ze zit, kan hij er eigenlijk niet zomaar uitfloepen...
Gewoon beetje oefenen :)

jah mijn vriendin ligt iid bijna op me, misschien kan het daarom mis zijn gegaan?

Cerberus Rvo 05-09-2002 23:03

Citaat:

S schreef:

Moeten we je nou zuigen of afschieten? :confused:

Ik gok op dat laatste. Dag.

*piew* (demper he, want ik ben :cool: )

Als je van je mammie zwaardere kalibers mag vasthouden dan je Supersoaker 2000 kom je nog maar 'ns terug okee? :cool:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.