![]() |
Voor eeuwig mijn liefde
Jij geeft mij een gevoel in mijn hart,
Alsof er een pijl doorheen geboord is, Ik droom van onze eerste kus en dan, Bevoel ik mijn lippen nog een maal, Voor eeuwig mijn liefde, Het is niet jouw kus die mijn hart raakte, Het is niet jouw kus die mij kapotmaakte, Ze heeft een duivel in haar hart, Maar toch weersta ik haar niet, Voor eeuwig mijn liefde, Ik vind haar niet aardig, Maar ik hou van haar, Het lijkt alsof ik altijd, Alleen aan haar denk, Voor eeuwig mijn liefde, Je realiseert je niet hoe erg ik je nodig heb, Ik heb je altijd lief, ik verlaat je nooit, Kom toch terug naar mij, Ik ben zo eenzaam als maar kan, Voor eeuwig mijn liefde |
moment
dan weet ik ook waar je deze gejat hebt vind het een leuk spelletje worden |
Ik hou er niet van om in een hokje geplaatst te worden. Ik pleeg geen plagiaat, ik heb gewoon twee keer toevallig hetzelfde geschreven als een bestaan liedje. Kan toch?
|
misschien heb jij gewoon las van een ernstige vorm van telepathie??
ik vind het wel vreemd hoor... |
je houdt wel van de beatles he
de laatste strofe heb ik al kunnen traceren, net als de 1e 2 regels |
gemixte tekst uit 6 nummers
1 The Beatles - I need You 2 Gerry The Pacemakers - How do you do it? 3 Robinson - You really got a hold on me 4 Drapkin - Devil in her heart met dank aan amaru |
Strofe 1:
How Do You Do It Gerry & The Pacemakers, 1964 You give me a feeling in my heart Like an arrow passin' through it Strofe 3: Beatles - You Really Got a Hold on Me (Robinson) I don't like you But I love you See that I'm always Thinking of you Strofe 4: Beatles - I Need You You don't realize how much I need you, Love you all the time and never leave you. Please come on back to me. I'm lonely as can be. Voor de rest ben ik nu te lui |
plagiaat.. dus slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |