![]() |
Politie opleiding!!
Wat vinden jullie ervan?? Leren en werken tegelijk!!! Das eigenlijk best wel tof!!
Je krijgt nog betaald ook! Nog meer mensen die dit gaan doen?? Greets!! |
Een vriend van mij is nu bij de politie en echt, t lijkt mij echt een bangelijke job hoor. Trouwens, voor het geld moet je niet enkel bij de politie gaan, want mijn ex heeft in de luchtmacht gezeten en die werd ook betaald om te studeren :)
Moest ik het kunnen, kzou het zeker doen! |
't leger betaald idd ook om te gaan studeren, zelfs voor burgerlijk ingenieurs en industrieel ingenieurs enzo, ongeveer €1000 per maand, terwijl je kost en inwoon hebt op de kazerne
nadeel is: geen studentenleven, en je moet 'n contract van 'n aantal jaren tekenen waarna je pas vrij bent om in de privé te gaan werken :) |
Citaat:
Das wel relaxed! :P greetz :D :D |
---> School & Studie
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar zijn eigenlijk politiescholen in Nederland? |
Wil je leren/werken en tegelijk ook betaald krijgen? Word air traffic controller. begin je met €20,734 en zodra je echt als atc aan de slag gaat is het €50,000.
|
In Zutphen zit de Rechercheschool, da's een driejarige HBO-opleiding.
|
Citaat:
Je krijgt er geen titel mee, maar voor toelating moet je VWO hebben, dus 't is boven gewoon HBO. Net zoiets als 't KIM... |
Wat is trouwens de best betaalde baan voor een mavo diploma?
of tegenwoordig heet dat toch vmbo? |
Citaat:
:D Greets... |
Citaat:
Lees maar... Citaat:
Lijkt me duidelijk! hahaha |
Ik doe nu Sociale Dienstverlening op ROC Utrecht,opleiding van 3 jaar en na die opleiding ga ik ook Politie-opleiding doen als ik toegelaten wordt :)
xx |
:D Okay!! Ik heb gisteren een brief gehad waarin wordt verteld dat ik voldoe aan de 1e eisen en dat mijn gegevens doorgestuurd worden naar regio midden Gelderland!!
Binnen 2 weken nemen ze contact met me op!! Wie zit er nog meer in midden Gelderland? En doet politieopleiding? Ben benieuwd hoe het allemaal in zn werk gaat! :D Greets! |
Gefeliciteerd. ;)
Enne, de Van Lochterenstraat is ongeveer 500m van de Rechercheschool... :D |
Citaat:
MBO4. Je verdient als beginnend marof ongeveer €25.000, na 10 jaar kan dat al het dubbele zijn. :o www.zeevaartopleidingen.nl -> afdeling zeevaartopleidingen van het deltion college in Zwolle, waar ik 1ste jaars MAROF ben. :) |
Een vriend van mij doet ook de politieopleiding in Leusden. Hij vindt het zelf heel erg leuk, maar het is wel heel druk en tijdrovend. Het feit dat je geld krijgt is zeer relaxed!!
|
Citaat:
Greetz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |