![]() |
de ontmoeting
deze heb ik niet geschreven, maar niekiepower. ze durfde hem zelf niet zo goed weer te posten, maar ik wordt er nogal blij van. niek, je vind dit toch niet erg?
kus --------------------------------------------- De ontmoeting het was zomer, en op het bloemendaalse strand zag ik iemand staan ik gaf je een hand ik stelde een vraag: wil je een rosé? we praatten even, en gingen zwemmen in de zee later gaf ik je mijn nummer, maar nooit hebben we gebeld ik vond dat nogal jammer, was erg op je gesteld het was winter, en in de amsterdamse nacht zag ik iemand staan met aantrekkingkracht ik stelde een vraag: heb je een tippie? we rolden een joint, ik voelde grote symathie later gaf ik je mijn nummer maar nooit heb je me gebeld ik kwam je wel vaker tegen stond daar echt wel van versteld het was nog steeds winter, ik lag in mijn bed plots piepte mijn telefoon, ik kreeg een sms hoe gaat het? eronder was je naam gezet ik las het even raakte daarna in de stress want ik gaf jullie mijn nummer maar nooit had een van hen gebeld ik was het bijna vergeten maar ze hadden zich hetzelfde voorgesteld Dus klaarwakker in de nacht, stuurde ik vlug wie ben je eigenlijk, en gaf je twee opties hopend dat je zou antwoorden, kreeg ik trug ik ben beide personen, is dat niet logisch? ik tuimelde bijna uit bed heb je toen maar snel gebeld en wat hadden we een pret! dat bellen vond ik nogal dapper, voel me sindsdien een echte held (thank joe, schatje!!) |
nee, vind ik niet erg hoor...
als je nog een keer had aangedrongen had ik hem zelf waarschijnlijk ook een keer opnieuw gepost. thank joe in ieder geval voor je liefheid dat je hem post... echt lief dankje |
is al goed niek...
vind alleen wel dat iemand er iets van moet zeggen... laat het ook eens lezen aan hem moet je echt doen. denk dat hij er wel om kan lachen is ook precies zoals het gaat ofzo |
het zal vast wel leuk zijn voor degene over wie het gaat. maar zo bijzonder is ie nou ook weer niet.
wel leuk idee, dat je iemand twee keer kan ontmoeten. maar is het echt gebeurd? lijkt me nogal onwaarschijnlijk heb wel leukers van je gelezen. je moet echt oprotten met dat onlogische gerijm soms kunnen zinnen beter zijn als ze niet rijmen, dan lopen ze lekkerder ofzo maar ja goed blijven oefenen, denk dat je nog wel eens iets leuks maakt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |