![]() |
nog nooit iemand gehad
wat doe ik verkeerd dat ik niemand kan krijgen?????
er wordt vaak tegen mij gezegdt dat ik lelijk ben maar hoe moet ik dan iemand krijgen ik ben al 17 en waar moet ik iemand vinden??? |
ontspan
|
Je bent heus niet de enige die op die leeftijd nog niemand heeft gehad..
Ga eerst eens ff relaxen en je niet zo druk maken.. Dan komt je tijd vanzelf wel een keer.. |
Citaat:
Je moet er niet te veel aan gaan denken.. het komt je vanzelf wel een keer aanwaaien :) |
Op elk potje zit een dekseltje......
|
Ik heb ook nooit echt iemand gehad (ben ook niet moeders mooiste), maar ik geloof dat het ooit nog wel komt. Tegenwoordig gaan toch steeds meer meiden meer naar innerlijk kijken dan naar uiterlijk, dus maak je geen zorgen...
|
Citaat:
Maar je moet te wanhopig worden, dan wordt het nooit meer iets... En 17... kan nog veel erger hoor! |
Je moet niet op zoek gaan, hoe harder je zoekt, des te langer zal het duren voordat je iemand vindt :(
Gewoon doorgaan met je leven. Je komt vanzelf wel een keer iemand tegen. Uiterlijk zegt niet zoveel vind ik. Ik zie er zelf niet verkeerd uit, maar toch heb ik niet altijd een knappe vriendin gehad. Ik val zelf meer op het innerlijk. Tuurlijk uiterlijk zegt veel, maar ik heb liever iemand die er 'normaal' uitziet en gewoon een super innerlijk heeft dan iemand die er super lekker uitziet en verwaand is als de ziekte (ja en dat zijn veel meiden/vrouwen hier in NL :() |
Niet wanhopig gaan zoeken idd, daar komen over het algemeen alleen maar opportunisten op af. Ik weet waar ik over praat.
|
Citaat:
lol ok dat sloeg nergens op, maar lekker boeiend je bent 17..... je heb nog genoeg tijd. zo lelijk zal je heus niet zijn. er zal heus wel een keertje een leuke dame komen die je wel knap en lief vindt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En wat dat laatste betreft, frusrerend hè, zulke meis.. KUCH.. Sletten... :mad: :mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je heb wel gelijk ...... denk ik..... |
Citaat:
Ze zien ons vaak gewoon niet staan. We zijn nou eenmaal niet gespierd, kleden ons niet volgens de laatste trends en een vlotte babbel hebben we ook niet. De meeste meisjes lopen dus zo langs ons heen (en ja, ik zeg 'meeste' .. de mensen op dit forum zijn niet echt representatief voor de meerderheid). |
Probeer gewoon jezelf te blijven, er zijn genoeg mensen op de aarde die met jouw veel gevoelens kunnen delen en je wel zien staan; je moet er alleen niet naar op zoek zijn; probeer gewoon goed voor de dag te komen en frisse blik de wereld in te kijken, dan komt het vanzelf op je pad. En bij de een komt de 1e liefde op z'n 10e en de ander op z'n 50e, zo is het nou eenmaal in de wereld> Probeer het te accepteren en gewoon een zo leuk mogelijk leven te leiden, als mensen zien dat je leuke dingen doet en goed in het leven staat komen ze eerder naar je toe.
Overigens, ik ben 20 en heb ook nog niemand maar dat zal vast wel een x gebeuren. Sterkte! |
heb gewoon geduld, mijn eerste vriendin kwam als het ware ook uit de lucht gevallen. Ik zocht niet, deed geen moeite ervoor en ineens had ik een vriendin. Het gebeurde gewoon....
nou eindigde het wel in een slechte relatie, zijn niet als vrienden uit elkaar gegaan enzow, maar dat terzijde |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb wel veels te vaak meegemaakt dat meisjes achter dat soort gosers aanhollen, ik ben zelf niet zo, meisjes hollen ook absoluut niet achter mij aan... |
Citaat:
|
Citaat:
je hebt ook van die knappe meiden die weten dat ze iedereen kunnen krijgen en dat ook gewoon leuk vinden... tja... |
Citaat:
|
ok. ik zeg niet meer: je vindt vast wel iemand! want jij gelooft het niet. ik geloofde het vroeger ook niet. je komt er vanzelf wel achter, je loopt vanzelf tegen haar aan. *oeps, nou heb ik het toch gezegd*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |