![]() |
de nwe krezip
al gehoord?
ik wel, vond m wel aardig maar t wordt natuurlijk nooit meer zo'n hit als i would stay [heette die zo?] wat vinden jullie drvan? |
hoe heet ie?
|
Citaat:
|
ze hebben die ene valszingende muts die eerst gitaar speelde nu maar achter de toetsen gezet.....het rockt wel meer....tenminste, als het hetzelfde is als wat ze op lowlands na ome willem speelden ;-)
|
Ik heb hem even vaag gehoord, maar het klinkt niet echt fantastisch, vind ik. Hij is niet echt vernieuwend, hoeft ook niet misschien, maar echt pakkend vind ik hem ook niet...ik kreeg niet meteen de neiging om naar de cd winkel te rennen, maar misschien moet ik hem nog eens horen...
|
Nee, nog niet gehoord...
Moeite waard ? |
single en album uit
Eind september verschijnt de single YOU CAN SAY. Op dinsdag 15 oktober is het album DAYS LIKE THIS in de winkels verkrijgbaar. De clip van de nieuwe single zal vanaf 6 september op TV te zien zijn. (www.krezip.com) nog niet gehoord.. |
Vandaag album in de shops...
Is idd een heel nieuwe krezip, niet echt een orginele cd (veel weg van o.a. muse, k's choice en skunk weer) maar het rockt idd veel meer.. Kvin het een goede cd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, wel vreemd. De liedjes die ze op 3 fm laten horen zijn allemaal erg rustig. En nu blijkt dat het album harder is als nothing less.
|
vinnem wel doop....goed geproduceerd ook
|
kvind 'm wel goed klinken..
die clip vind ik wel minder.. ze laten echt alleen die jacqueline (de zangeres) zien enzo en ze draaien 'm nu al te vaak (n) |
Ben hem nu aant downloaden (http://www.21century-mp3.com/) en beslis daarna of ik hem koop.
|
Whieh, nieuwe site online.. en gelijk al gouden plaat.. maar dat snap ik eigenlijk niet, want ik hoor er echt niemand over praten... maar goed, alleen maar erg leuk :):)
|
Ben het album nu aan het downloaden via IRC. :)
|
ik ga 't ook wel ff downloaden
|
Dat liedje dat ik wel es op tv ziet is wel geinig.
|
heb em vandaag effe gekocht.
klinkt wel oke, wel rustig, maar er stonden wel wat mooie nummers op, niet slecht! |
Dat mens moet wat aan haar accent gaan doen :S
|
Hmm, het is op zich niet slecht, maar echt goed vind ik het ook weer niet. Het kan ermee door .. zeg .. maar :/
|
Citaat:
Ja, of het zijn de mensen met wie ik omga |
Ik moet zeggen dat het me best wel bevalt! Inderdaad niet slecht
|
Citaat:
Ik ga ook ff wat downl (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |