![]() |
Queen of the damned?
Weet iemand of deze film ooit nog eens in de Bios komt?? Of is ie zo kleinschalig al geweest en moeten we wachten op de video. Hij werd nl. zo gepromoot en vervolgens kun je dr eeuwen op wachten.
(ik zag dat ie wel in sommige horror-night shows draait, maar ik bedoel dus 'gewoon' in de bios) |
Is volgens de IMDB op 6 juni in premiere gegaan:
http://us.imdb.com/ReleaseDates?0238546 Volgens mij is de film ook gewoon in roulatie geweest, hoewel niet lang. |
hij heeft maar een paar weken gedraaid idd, en niet overal...ik heb em zelf in City in Amsterdam gezien, op t Leidseplein...8 juni...is wel een hele gave film! (y):D
|
[IEME]
Dus dan zit er niks anders op dan wachten op de video..... Maar dat gaat zeker nog wel een poosje duren. Kan ik ergens de releasedatum vinden? [/IEME] |
Ik vind de film echt boringggggggggg
|
De film mengt twee Anne Rice boeken bij elkaar (The Vampire Lestat & Queen of the Damned) op een manier dat het verhaal uiteindelijk veranderd in een aantal subplots waar er veel van niet worden opgelost.
Interview with the Vampire was beter. |
hij is alweer uit de bioscoop, 'k ben er 2x naar toe geweest. vond het wel een kewle film. het verhaal stelde niet zo veel voor. ik kende het boek ook niet, dat scheelt denk ik wel, 'k wist dus ook niet echt wat ik ervan moest verwachten, en had dus ook nix waarmee ik het kon/hoefde te vergelijken.
muziek vond ik wel heel kewl, heb ook soundtrack gekocht. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |