![]() |
WINDOWS NT Formatteren??
ik moet het besturingssysteem Windows NT van een computer af hebben ... alleen als ik op formatteren druk dan geeft hij aan dat er nog hulpprogramma s open staan terwijl je via da hulpprogramma bij formatteren komt ....
Weet iemand nog een andere manier om NT eraf te gooien??? het is Dringend !!! ik hoop dat iemand snel een antwoord weet. Groetjess Moi !!! |
Opnieuw opstarten met een Win9x diskette erin, van de diskette booten en format <station_waar_NT_op_staat>: intypen.
Weet je wel waar je aan begint, als je eigenlijk al niet eens weet hoe je moet formatteren? |
Citaat:
|
Citaat:
ze weet niet hoe ze moet formateren denk je dat ze weet wat je hiermee bedoeld?? (eerlijk gezegd weet ik het ook niet en zo'n N00B ben ik ook niet :)) |
Lastig... NTFS of FAT32? Als 't FAT32 is (kweetniet of NT op beide draait trouwens) dan kun je gewoon een bootdisk downloaden. Bij NTFS zul je de CD van NT moeten gebruiken denk ik.
|
ik weet wel waar ik aan begin enzo
ik ben een half jaar uit de running geweest op school vanwege problemen en ziekte.... daarom vroeg ik het omdat het een vraag was op mijn inhaal opdrachten.... en had geen pc met NT erop om het uit te proberen... groetjessssss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |