![]() |
Oorlog
Halve vogel
dood en bloedend vermoorde mamma kindje roepend negerhandjes vegen vocht geen huis met ramen enkel tocht harde schoten mannenwerk duizend doden slechts één zerk kinderbuikje dik door honger bange ogen stille tongen waarom moeten moeders huilen, vaders sterven, onze kind'ren dan het ijzer erven wanneer toch zal de rassenhaat ten einde lopen en mogen kinderen veilig hopen? zal iemand ooit, de oorlog staken, zodat de tranen, op geraken? ---------- hmm zo maar een probeersel - ik vind hem zelf niet zo mooi maja zie maar |
Citaat:
|
Nou ik wel... Dat ritme dan http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
Tis wel iets dat al heel vaak op precies dezelfde manier is gedaan, maar ach, dat doe ik ook en met de strekking ben ik het best eens http://forum.scholieren.com/smile.gif |
ik bedoelde dus, of je ook eens op mijn gedichtjes wil reageren
aangezien je altijd van alles te zeggen hebt over iedereens gedichtjes. ik vind jouw schrijfses namelijk altijd wel erg mooi. weet er alleen weinig op te zeggen. eigenlijk op gedichtjes van iedereen, omdat jullie zo goed zijn. nou ja, nevermind... dat je weet dat niek altijd op mijn gedichtjes reageert, en ik op die van haar wil toch alleen maar zeggen dat je ze wel leest. waarom zeg je er dan niets over? juist als je ze slecht vind, zou je er toch tips over kunnen geven? |
na ja, je durft het zeker niet
of je vind me gewoon stom, maar das een beteje triest, je kent me nog geeneens |
Citaat:
ik krijg een beetje een naar gevoel |
leg me eerst maar eens uit hoe het kan dat jouw 2 forumvriendjes allebei dezelfde geboortedatum hebben als jij
|
dat hebben ze niet...
tenminste dat denk ik bovendien is nightmare, ik weet zijn echte naam niet eenss... een jongen ik ben ik zweer je een meisje |
HAHA!! denk je dat we dezelfde persoon zijn?
hee bedankt! vind jou wel een toffe gast dat je me haar gedichtsels aanschrijft!! btw, coecie mijn echte naam is amar jij heet niek? |
ga nou toch weg zeg
10 minuten geleden hadden ze nog dezelfde geboortedatum kan iemand ff IP checkje doen ban ofzo...want van die discussies tussen 1 en dezelfde persoon word ik niet goed |
Ik vinnut ineens heel vaag... Is er een of meerdere posts tussenuit gedelete ofzo?
|
Citaat:
heel vaag idd |
Ik reageer en daarna ineens 'of je ook eens op mijngedichies'... Is dat voor mij bedoeld?
|
Citaat:
ik begrijp het ook niet |
goed ritme, goed beschreven.
|
Wauw!!! Prachtig geschreven!!! Vooral dit stuk vind ik ontzettend goed: Citaat:
Liefs, Caroline |
Dank jullie allemaal!
|
mooi geschreven een gedachten die we allemaal wel hebben denk ik...
|
Moohooooii!!!!! en een goed onderwerp aangesneden!!!
liefs mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |