![]() |
Op zoek naar oud Voetbalmanagerspel,please help me :)
Ik ben op zoek naar een oud voetbalmanagerspel
het heette Ultimate Soccer Manager heeft iemand deze of enig idee hoe ik eraan kan komen Bij voorbaat dank |
Citaat:
of iets anders :) ( zo wat ) |
Moet je ff in een winkel vragen waar ze games verkopen. Daar hebben ze misschien wel iets in de kelder liggen, of ze verwijzen je door naar een winkel waar ze het wel hebben. Of je moet naar een of andere beurs gaan. Je kan ook iets posten op Vraag & Aanbod
|
Citaat:
|
kan je zoiets niet gewoon ergens downloaden ofzo
|
Citaat:
:p |
ja ik wil geen demo :)
ik wil het gehele spel |
Citaat:
maar dat ben je dus niet :o en ik ga em niet vertellen ( mag hier niet ) dus :) |
ik heb geen idee nee
|
kan je geen tipje van de sluier oplichten
|
Citaat:
|
usm 1 of 2? ik heb 2 (legaal) dubbel als het goed is, dus ik zou m op kunnen sturen.. ik heb m hier in amsterdam in een gameswinkel gekocht de 2e keer (ik dacht dat de 1e kwijt was).. maar kazaa werkt vast ook :p
|
Ik ben bang dat dit forum je niet kan helpen met het zoeken van een full-version van die game.
Dus ik wil geen verdere links/hints zien van illegale download-sites, etc. DUIDELIJK!???!@@# ;) |
sensible world of soccer
is ook een managerspel volgens mij ook een beetje een manager spel of niet???? |
heej Queen
ik voeg je vanaaf ff toe op msn wil ff je spreke over da spel ok tot latersxxxx |
over 2 minuten heb ik hem, hij's 2.1 MB groot, alleen zou ik niet weten hoe ik heb naar je toe kan sturen...
Je kunt ook hier ff kijken: http://www.classic-trash.com/gameinfo.php?id=808 zit niets geen copyright op, want anders word het van deze site gehaald. |
Citaat:
|
:(
als ik wil saven lukt het niet, er komen heel vaak rare kleurtjes in beeld ennem.... dat was het wel eigenlijk. maybe ben ik iets vergeten suggesties? |
weet ik niet, ik ken t spel verder niet.
Graag gedaan trouwens, Sweetboy... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |