![]() |
Sportliteratuur
Hebben jullie ook boeken over sport? Welke? Kopen jullie ook jaarlijks een bepaald sportboek?
Ik koop namelijk ieder jaar het Wieler Jaarboek. Verder heb ik 'De bijbel van de Tour de France' van Jean Nelissen. En 2 romans van Mart Smeets. Daar houdt het geloof ik wel mee op. |
Aan sportliteratuur heb ik:
30 jaar van Mart Smeets De Kopgroep van Mart Smeets verder heb ik hier 5 seizoensgidsen van de VI liggen (1998-1999 t/m 2002-2003) maar dat vind ik niet onder sportliteratuur vallen |
leesboeken:
- een seizoen met Hellas Verona - handboek hooligan - tuissen het tuig en verder nog een paar boeken met tekst en dan ook veel uitslagen: - 95 jaar Ajax - de Internationals - het nl elftal 1905-1989 - het nl elftal 1990-1995 - de Gouden Voetbalgids - Om 't spel en de knikkers - de bijbel van de Tour de France |
Persoonlijk vind ik het niet echt literatuur.
Meeste boeken zijn vaak meer op sensatiebelust dan dat ze werkelijk inhoud hebben. Toch wil ik ze wel even noemen. Boekjes van Paul van Gageldonk Tussen het tuig Inside the Z-Side Vak P, wij tegen iedereen (overigens wel een goed boek!) Hoolifan |
Volgens mij hebben wij thuis alle boeken die er maar over wielrennen te vinden zijn, haha.
|
Citaat:
|
nou... ik heb de spelregels van bijna alle sporten die je je maar kunt voorstellen in m'n kast staan (moet voor school!), boeken als "turnen in beeld" etc.... wel leuk, hooor...
|
Citaat:
|
een boek hoe leer ik voetbal
ik heb ooit een boek gelezen over feyenoord door een fan at was een goed boek |
Ooit het levensverhaal van Maradonna gekregen op een voetbalkamp. Maar verder heb ik geen echt sportliteratuur. Sportbladen, *boeken lees ik bij familie, kennissen,...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |