![]() |
Je moeder
Doe nu maar niet zo stoer
Je weet t best Je moeder is een hoer Hou t maar niet verborgen Je weet t best Ze kan niet langer voor je zorgen Het kan zo niet langer doorgaan Je hebt niets te eten Dus sluit je bij dr pooier aan! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif (kwaliteit kent geen tijd) |
|
kwaliteit kent geen tijd? bennie er zeker niet lang mee bezig geweest huh? http://forum.scholieren.com/smile.gif
je moeder snor! geen cor |
Je motivatie is al maanden zoek
Hij wil dat je t doet Maar t doet je geen goed Je zat er weken tegen aan te hikken Maar besluit m nu toch maar t likken En haalt m dan maar weer bij je vader uit zn broek |
jongen wat is met jou huh!
jongen doe toch niet zo puberaal waarom moet het altijd zo ordinair en zo banaal jongen doe toch niet zo puberaal zing een mooi lied of schrijf een mooi verhaal |
je zit in de pauze maar te boeren
en te roepen naar die hoeren lello lello lellol ze is een kleine kanker snol kijk maar naar de reclame van danoontje je moeder heeft een zoontje (...hmzz?) en roept POWERRRR!!!! ik ga nu onder de shower... |
Citaat:
nu meteen voordat ik die kutkop van je... |
Je moeder is een heks
Toch had je vader met haar seks Daar uit ben jij ontstaan En je hebt net t zelfde met r gedaan! |
je heb zeker een snor?
|
Amaru? jij is snor?
|
Citaat:
Anders blíjf je matten... |
waaaaaRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
BBBBUHHHHKKAAAAAAA!!!! |
Mensen met een snor
Daar heb je sociale voorzieningen voor Wij betalen wel Ga toch werken! Snel! |
Citaat:
niet voor mij althans ga jij nu je GI-Joe popje maar snel pijpen... |
Crewl
|
als ik zeg jij snor, jij snor!
als ik zeg jouw moeder hoer, jouw moeder hoer! als ik zeg jij schlemiel, jij schlemiel! dus ga me maar lekker rukken debiel wat een rijm, wat een rijm |
Citaat:
|
de werkende burger wil ook wel eens van zijn rust genieten zonder de hele nacht naar het gejammer van een doodbloedend schaap te hoeven luisteren!
HT |
en de werkende burger wil ook wel eens een ommetje maken, zonder de hete knoflookadem in de nek te voelen!
HT |
Citaat:
en jij werk? komop volgens mij is het enige lichaamsdeel dat bij jou aan werk onderhevig is jouw rechter handpalm |
snor! jij snor?
|
Citaat:
Gesloten. |
Citaat:
Ik niet ken dees mensen. Ik vind stom hoe zij doen. Sietermieter op! Lachen van GI-Joe! Respect! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |