Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   ik wil tongpiercing!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=206193)

someone 03-09-2002 20:53

ik wil tongpiercing!!!

maar ik mag niet van mn ouders.
ik wil het al zo lang en zoo graag, hoe krijg ik ze nou zover??
misschien hebbe jullie ook zoiets meegemaakt en dat je er op de een of andere manier toch wel een mocht.
ik hoop zo op goeie tips.
kussies :(

Siyabonga 03-09-2002 21:08

m'n zus wou een wenkbrouwpiercing, en mn moeder zei tegen haar: dat doe je toch niet, maar ze heeft het gewoon laten doen

mja, niet echt een post waar je iets aan hebt, denk ik...

poecilotheria 04-09-2002 15:54

ik mocht ook geen lippiercing maar heb het gewoon gedaan.....ff gezeik mee gehad verder nooit meer problemen mee gehad

Kat 04-09-2002 16:08

Ligt er een beetje aan wat voor ouders je hebt....
als ze eigenlijk niet zo heel snel moeilijk doen kan je proberen om hem gewoon te laten zetten... Bij een tongpiercing is het grote gemak wel dat je ouders hem er niet (of iig niet gemakkelijk) zonder jouw 'toestemming' uit kunnen halen...
Als ze wat strenger zijn kan je beter proberen om ze te overtuigen dat het wel leuk is, anders krijg je er waarschijnlijk toch een hoop gezeik over...
(als je zorgt dat je die tongpiercing laat zetten als je ouders een weekje weg zijn (of jij een weekje weg bent) heb je goeie kans dat het een poos duurt voordat ze doorhebben dat je er een hebt, zo erg vallen die dingen niet op. Als je meteen na het "schieten" van die piercing naar huis gaat merken ze waarschijnlijk wel dat je een paar dagen niet zo gemakkelijk kan praten...)

..:PieP:.. 04-09-2002 17:21

ik denk niet dat je dat achter kan houden voor je ouders,
want als je gezamelijk eet en je doet je mond nét ietsjes te ver open en ze zien het! tjaah ... :(

someone 04-09-2002 20:22

hey kat,
dat van jou vind ik eigenlijk wel een goed idee!!
maar valt het nou echt zoerg op als je aan het eten ofzo bent??
een vriendin van mij heeft het ook maar daar is me het niet bij op gevallen.
wat vinden jullie?

Kat 04-09-2002 21:42

Citaat:

someone schreef:
hey kat,
dat van jou vind ik eigenlijk wel een goed idee!!
maar valt het nou echt zoerg op als je aan het eten ofzo bent??
een vriendin van mij heeft het ook maar daar is me het niet bij op gevallen.
wat vinden jullie?

T valt mij iig nooit zo op... Ligt er ook aan wat voor iets je erin hebt zitten, als het een niet al te groot knopje is...
jah, na een poosje zullen je ouders er ongetwijfeld wel achterkomen, maar dan zittie er al langer in, dan heb je meer kans dat ze t toch goedvinden...

LeRatLuciano 05-09-2002 00:08

op lifestyle is een algemeen piercing topic

Rat

someone 05-09-2002 16:55

oke. ik heb mn vader eindelijk zo ver, moet er alleen nog goed over nadenken en het heel zeker weten.
ik wil het echt graag maar toen ik net wat informatie ging zoeke op internet schrok ik wel een beetje
vertotte tanden, gespleten tong enz enz :eek:
nu komt dit vast niet zo heel vaak voor maar ja.
hebbe jullie zon piercing en doet het pijn enzo
verder geen last??

Gwenniej 05-09-2002 16:58

Dat ging nog makkelijk dan :eek:

ik zeur al 3 jaar maar neej hoor t mag nie wil t echt super graag, maar helaas...

someone 05-09-2002 17:04

ik heb eerst de hele middag met mn moeder gepraat maar die zegt nog steeds nee. heb er dikke ruzie met haar om gekregen ,
toen maar naar mn vader gestapt dat iedereen met tattoos loopt enzo en ik nog niet eens een piercing in mn tong marg toen nog ff zielug gedaan dat ik al bijna 17 was. en toen was het goed

DutchGirl 07-09-2002 12:09

gewoon doen :)

ik mocht het ook niet toen ik het vroeg, paar weken later toch gedaan..

1e dag: aah nee gvd stom lelijk bla

en de 2e dag: deed het pijn? :) vond je het niet eng? :D

Vice 07-09-2002 22:18

Ik heb m'n wenkbrouwpiercing gewoon van m'n moeder gekregen :D, dus ik kan je helaas niet helpen.

Vraag je piercing anders voor je verjaardag of met kerst.

Mcadamian 08-09-2002 10:08

Ik heb het niet eens aan mijn ouders gevraagd ik heb het ze gewoon meegedeeld. Ik laat een tongpiercing zetten punt uit.
Dat was trouwens afgelopen dinsdag
Ze vinden het niet zo erg maar wel lelijk en zonde enz enz.
En mijn moeder weet dat ik niet zo goed kan kauwen en dan gaat ze expres biefstuk maken :mad: sneaky.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.