Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Nederland - Wit-Rusland (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=206231)

Mr.Oizo 03-09-2002 21:20

Nederland - Wit-Rusland

De eerste wedstrijd in de kwalificatie voor het EK 2004 mot voor Nederland op papier een makkie zijn. Alhoewel Wit-Rusland waarschijnlijk met 10 man zal verdedigen en op de counter zal loeren. Naar mijn mening zal Nederland furieus en agressief aan het duel moeten beginnen in 4-3-3-systeem misschien wel, anders een 4-4-2-systeem met aanvallende buitenspelers op het middenveld en opkomende backs vanuit de achterhoede.

Ik gok op een niet te aantrekkelijke wedstrijd, geen supervoetbal van Nederland, maar wel een degelijke 2-0-overwinning.

Wat denken jullie over de eerste kwalificatiewedstrijd?

Brain-Damage 03-09-2002 22:09

IK heb vertrouwen in het nationale elftal... :)

Nederland 8-0 WitRusland (y)

Van Nistelrooy 3x
Kluivert 2x
Zenden 1x
Ricksen 1x
Van der Vaart 1x

We gaan zonder problemen naar Portugal (EK) (y) :D

AirRaid 03-09-2002 23:01

Citaat:

Brain-Damage schreef:
IK heb vertrouwen in het nationale elftal... :)

Nederland 8-0 WitRusland (y)

Van Nistelrooy 3x
Kluivert 2x
Zenden 1x
Ricksen 1x
Van der Vaart 1x

We gaan zonder problemen naar Portugal (EK) (y) :D

droom lekker verder, we mogen blij zijn als we gelijk spelen
die verwende zooi van ons is toch geen fuck meer waar

Lucky Luciano 04-09-2002 07:23

Als nederland een vroege goal maakt, dan wordt het een makkelijke wedstrijd, anders zie ik het nog wel op 0-0 uitlopen.
Wit-Rusland-Nederland (kwal 96) 0-1 '82 Mulder :D
Dat ik dat nog weet :o

Henkbeckham 04-09-2002 09:07

Citaat:

darkshooter schreef:
Als nederland een vroege goal maakt, dan wordt het een makkelijke wedstrijd, anders zie ik het nog wel op 0-0 uitlopen.
Wit-Rusland-Nederland (kwal 96) 0-1 '82 Mulder :D
Dat ik dat nog weet :o

Voor de duidelijkheid het was toen Nederland - Wit Rusland 1-0. Uit verloor nederland toen met 1-0, tijdens het debuut van v/d Sar. Dat zal ik nooit vergeten ;)

The Senna Fan 04-09-2002 12:18

We gaan winnen, alleen aan een voorspelling durf ik mij niet te wagen. Te verdedigende ploeg.

Evito 04-09-2002 12:22

1-1
denk ik

Ik moet maar terugdenken aan Wit-Rusland - Nederland 1-0 (95?) toen Ronald de Boer op de paal schoot in de 43e minuut en van der Sar die redelijk grote blunder maakte en Nederland ongeinspireerd speelde, als ik het me goed herinner.

Gonzo 04-09-2002 15:54

De grote vraag zal zijn: Kan Nederland de muur van 9 verdedigende voetballers doorbreken?

Oranje is wel gebrand en aan de instelling zal het zeker niet liggen. De spelers weten ook dat ze zich moeten bewijzen na het WK dieptepunt.

Het zal een 1-0, 0-0 of 0-1 worden.

Mitros 04-09-2002 15:56

Ik denk 2-0, Wit rusland bestaat toch alleen maar uit verdedigers, en je hebt tegen Noorwegen kunnen zien dat Nederland daar niet zo makkelijk doorheen komt:(

diamondvoodoo 04-09-2002 16:06

nederland wint met 2-0

vd vaart en davids scoren

diamondvoodoo 04-09-2002 16:07

of een 1-0

Brain-Damage 04-09-2002 16:53

Als we tegen deze WitRussen al puntverlies leiden kan men in Nederland maar beter stoppen met voetballen...

Reden:

- Witrussen hebben nooit 'potten gebroken' in de voetballerij.
- De WitRussen hebben niet eens een Bondscoach. (heeft onlangs ontslag genomen en er is nog geen opvolger... :rolleyes: )
- Nederland heeft de beschikking over zo ongeveer de beste spelers van Europa/de Wereld...

Duz conclusie:

NEDERLAND MOET WINNEN (en dat gaat t ook doen) :D

de ballonnenman 04-09-2002 17:59

1-0 ofzo, meer verwacht ik er niet van. De vorige keer ging het ook moeilijk tegen de Wit Russen. Was wel al weer 7 jaar geleden, maar de 1-0 uitverliest en 1-0 thuiswinst blijven staan. Bovendien was de wedstrijd tegen Noorwegen ver-schrik-ke-lijk saai en zal het team zeker niet beter gaan spelen door de steun van de Teletoeters of Vriendinnen van Oranje . :rolleyes:

Dus ik gok:
Nederland - Wit Rusland 1-0

Zenden '76

Tofke_H 04-09-2002 18:20

Citaat:

Brain-Damage schreef:
- Nederland heeft de beschikking over zo ongeveer de beste spelers van Europa/de Wereld...

Zullen we de discusie nog een starten? Nederland was 2 maanden geleden niet op het WK aanwezig, als ze dan de beste spelers van Europa/de Wereld hebben, zoals jij verteld, vraag ik me opnieuw af, hoe komt het dat Nederland er dan niet bij was? :p

Anyway, Nederland zal wel winnen tegen Wit-Rusland, zou eigenlijk een beetje rampzalig zijn. Maar ik hoop dat ze niet te gemakkelijk gaan winnen, anders ga je weer hetzelfde krijgen als in de voorronde voor het WK, dat men gaat vliegen, en dat men weer er niet in slaagt aanwezig te zijn.

de ballonnenman 04-09-2002 18:33

Citaat:

Tofke_H schreef:

Zullen we de discusie nog een starten? Nederland was 2 maanden geleden niet op het WK aanwezig, als ze dan de beste spelers van Europa/de Wereld hebben, zoals jij verteld, vraag ik me opnieuw af, hoe komt het dat Nederland er dan niet bij was? :p.

Slechte mentaliteit, plus verkeerde keuzes van de trainer. Maar ik denk dat ten eerste de mentaliteit nog niet is veranderd. Noorwegen uit was nog slechter dan al die gelijkspellen 3 jaar geleden toen Rijkaard bondscoach was. Het was wel een oefenwedstrijd, maar dan nog. En ten tweede vind ik Dick Advocaat ook geen bijzonder goede trainer in vergelijking met Louis van Gaal.

Brain-Damage 04-09-2002 18:37

Citaat:

Tofke_H schreef:

Zullen we de discusie nog een starten? Nederland was 2 maanden geleden niet op het WK aanwezig, als ze dan de beste spelers van Europa/de Wereld hebben, zoals jij verteld, vraag ik me opnieuw af, hoe komt het dat Nederland er dan niet bij was? :p

Waarom zouden deze spelers dan bij de grootste clubs ter wereld meestal in de basis staan... Niet omdat ze zo slecht zijn denk je ook niet? :rolleyes:
En dat WK was 2 maanden terug, nu moeten we naar de toekomst kijken... :)

Lucky Luciano 04-09-2002 19:42

Citaat:

Brain-Damage schreef:

op papier jah:p, er wordt gevoetbald op gras :D

Diesel 04-09-2002 21:47

Nederland - Wit Rusland
3 - 0

Van Nistelrooy 2x
Kluivert

MegaManX 04-09-2002 22:18

nederland heeft dan wel goeie spelers maar die spelen goed in clubverband..niet in het nationale team...toch nog 2-1 voor nederland

oja en nog iets of het aan een trainer ligt vind ik af en toe nergens op slaan want we hebben een volwassen team met veel ervaring..ze weten zelf goed genoeg hoe het spelletje gaat ook al krijgen ze bepaalde tips van speelwijze en strategie...ligt zelf aan de spelers..klaar.. :p

Firebolt 05-09-2002 15:45

al die arrogante kwasten zijn weer uitgenodigd...
ik hoop dat WE met 7,8-0 op ons donder krijgen, zodat we voorlopig geen kluivert, stam, de boer enz in het team hebbe

Krugdinho 05-09-2002 16:00

2-0 nederland...

Missy1234567890 05-09-2002 22:52

Ik denk (hoop) dat Nl wel gaat winnen, maar ik denk dat het een vreselijk saaie wedstrijd gaat worden en daarom ga ik ook niet kijken. Bij wie zitten ze nog meer in de pool eigenlijk? (is misschien domme vraag en zeker voor mij omdat ik normaal wel redelijk goed op de hoogte ben, maar ik vind t niks meer, het team niet, te verwend, te gemakkelijk 'dat doen we wel ff' en dan toch weer een gelijkspel of verles, ik mag die Advocaat niet enz. enz.) Ik hoop op iig een 1-0 voor oranje.

Krugdinho 06-09-2002 07:54

nederland zit bij:
moldavié
tsjechié
Oostenrijk
en wit Rusland

de ballonnenman 06-09-2002 20:59

De toon is in ieder geval gezet:

Nederland (Onder 21) - Wit Rusland (onder 21) 0 - 1 :eek: (n)
0 - 1 Roebnenka '90

Mr.Oizo 06-09-2002 21:46

Citaat:

de ballonnenman schreef:
De toon is in ieder geval gezet:

Nederland (Onder 21) - Wit Rusland (onder 21) 0 - 1 :eek: (n)
0 - 1 Roebnenka '90

Serieus? :eek:

PV 06-09-2002 21:47

Ruime overwinning zou leuk zijn.. maar dat zal wel niet gebeuren.

1-0 overwinning met een saaie wedstrijd? :(

Onze Zoon 06-09-2002 21:55

5-0 wordt het :o

Kirk22 06-09-2002 23:02

Ik denk 0-2, "ja, we waren beter alleen lieten we achterin 2 gaatjes vallen en daar maken zij dan gebruik van, maar wij waren beter."

Brain-Damage 06-09-2002 23:05

Als die eerste gaol maar snel valt dan is er niets aan de hand... :) (y)

Maar laat die goal op zich wachten kan t inderdaad nog lastig worden (kijk maar naar Jong Oranje)...

Die domineerden de gehele wedstrijd maar konden maar niet scoren en die Witrussen benutten een kans in de laatste minuut na een fout van keeper Stekelenburg... (n)

Firebolt 07-09-2002 14:51

Citaat:

Missy1234567890 schreef:
maar ik vind t niks meer, het team niet, te verwend, te gemakkelijk 'dat doen we wel ff' en dan toch weer een gelijkspel of verles, ik mag die Advocaat niet enz. enz.)
helemaal mee-eens (y)

Kirk22 07-09-2002 14:58

Citaat:

Firebolt schreef:

helemaal mee-eens (y)

true en altijd maar beweren dat ze de overwinning verdienden en dat ze beter zijn en thuishoren op grote tournooien...
Je bent pas beter als je minimaal 1 doelpunt meer maakt dan de tegenstander!!

diamondvoodoo 07-09-2002 15:37

Citaat:

Kirk22 schreef:

true en altijd maar beweren dat ze de overwinning verdienden en dat ze beter zijn en thuishoren op grote tournooien...
Je bent pas beter als je minimaal 1 doelpunt meer maakt dan de tegenstander!!

dat vind ik niet...je kan de sterren van de hemel spelen en de tegenpartij die toevallig een keer scoort uit penalty...
Nou dan is de verliezende pleog toch beter hoor ook al wint de andere. IN VOETBALLEND OPZICH

Kirk22 07-09-2002 16:40

Citaat:

diamondvoodoo schreef:

dat vind ik niet...je kan de sterren van de hemel spelen en de tegenpartij die toevallig een keer scoort uit penalty...
Nou dan is de verliezende pleog toch beter hoor ook al wint de andere. IN VOETBALLEND OPZICH

vind ik niet. iemand vh scoren afhouden is ook een kwaliteit en niet scoren is niet goed spelen.

Firebolt 07-09-2002 19:25

ik ga voor 2-1
ruststand 1-1, in 85ste minuut komt Pierre der in en maakt het 2-1.
Nederland wint, hoera :rolleyes:

diamondvoodoo 07-09-2002 20:42

jaja 2-0

NightmareZ 07-09-2002 20:51

Nederland speelde in de 1e helft uitstekend blokkeerde elke aanval van de Witrussen, goeie combinatie tussen kluivert en davids WOWww! :) ff de 2e helf checken :)
ik schat tog op 4-0 voor nederland :D

de ballonnenman 07-09-2002 21:36

Nou, ik vond de wedstrijd redelijk tot saai. Als Nederland iets meer had aangezet dan zou het zeker wel 6-0 kunnen worden denk ik. Plus dat v. Nistelrooij er gewoon eerder uit moest. Gelukkig scoorde Hasselbaink als invaller wel, waardoor er in de tweede helft nog iets te beleven was.
Kut is trouwens wel dat van der Vaart een blessure had opgelopen. Hopen dat het niet ernstig is, want anders dan hoeft die van mij nooit meer geselecteerd te worden.
Beste spelers: Kluivert, Davids
Slechtste spelers: v. Nistelrooij, v.d Meyde

PV 07-09-2002 21:43

3-0... valt me mee :) wedstrijd was ook best leuk om naar te kijken.
wtf is een blessure tegenwoordig een reden om nooit meer geselecteerd te worden :confused: hij maakte juist een goede actie op dat moment.

diamondvoodoo 07-09-2002 22:00

angst voor ajax bedoeld hij denk ik en helemaal mee eens.
Beter wordt hij benut bij ajax dan bij oranje en blessure oplopen

machine_gun 07-09-2002 23:29

waarom die van nistelrooy zoveel betaald krijgt snap ik ook niet, die gast speelde haast geen ene bal goed..tsss !
ze hadden v. hooidonk er in moeten doen!

Kirk22 07-09-2002 23:43

Citaat:

machine_gun schreef:
waarom die van nistelrooy zoveel betaald krijgt snap ik ook niet, die gast speelde haast geen ene bal goed..tsss !
ze hadden v. hooidonk er in moeten doen!

ik denk niet dat hij betaald krijgt naar wat hij doet in Oranje tegen Wit-Rusland.

Krugdinho 08-09-2002 09:06

en belgié - bulgarije 0-2:D:D:D:p

jdiezrequejo 08-09-2002 11:24

Mooi begin :) Mar goed dit heeft iedereen al wel 129 keer gehoord ;)

We staan zelfs bovenaan :p das langgeleden ;):D

vreselijke fout 08-09-2002 11:26

Citaat:

Zaagmanz schreef:
en belgié - bulgarije 0-2:D:D:D:p
(y) :p :D LOL

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.