![]() |
op de jongen zitten
Mijn vriend en ik zijn al wel met elkaar naar bed geweest maar we hebben tot nu toe alleen jongen boven gedaan.
Nu wil mijn vriend dat ik op hem ga zitten Maar hoe doe je dat moet je gewoon op die lul gaan zitten? Jij bepaald dan toch ook een beetje wat er gebeurt? |
yup yup,
Je gaat gewoon beetje bovenop hem hangen en dan laat je je langzaam zakken ( wel zorgen dat zijn piemel recht naar bovenkijkt anders werkt het niet :) ) Als zegmaar zijn eikel al in je zit dan moe tje niet te snel gaan zitten anders kan jij jezelf zowel als hem heel er aauw doen :) Naja als die er eenmaal helemaal inzit kanje of gewoon me tje heupen heen en weer bewegen ( dit is lekkerder voor haar dan voor hem) Of je kan gewoon op en neer maar niet tever anders floept hij eruit ;) |
Hehe jah. Niet te hard ploffen want alstie knikt is het niet fijn.. Kweet niet of jullie 'into pain' zijn in bed, maar als dat niet zo is..
Verder een beetje heen en weer wiebelen met de heupjes is ook leuk voor onderliggende partij.. overigens is bodymass > 100 kilo wat minder aan te raden voor zulks activiteit. |
je moet gewoon keihard op de lul slaan, ja
|
Gezien de vermoedelijke lengte van jouw 'penis', nare man, is er geen risico op schade. Wel eens geprobeerd een twijgje (te vinden in een willekeurig bos) van 1 cm te knakken ? Moeilijk he >;)
|
Citaat:
:eek: tssss. wat een nare man :mad: erg stout (n) |
ik heb t wel eens gedaan maar ik vond het echt niet zo heel prettig... als je bovenop zit dan kan het ritme niet te snel gaan (bij mij dan) en ik krijg pijn in me knieen .. maar ja das voor iedereen weer anders he
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D |
Heey bedankt voor jullie reactie's
Ik heb er veel aangehad :D :D :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |