![]() |
Einde?
Einde? Uitzicht op de bergen Groen en machtig mooi Daarboven die strak blauwe lucht Gevoelens van een prooi Want er zijn nog zoveel wolken Van wit tot donkergrijs Het maakt het landschap mooier Maar alleen tot welke prijs De horizon lijkt hier zo dichtbij Doorschijnend als een dunne vlies Alleen enkel wat bergen Lijkt de weg die ik verkies Maar hoe zal het pad zijn Dat ik vervolg door tijd Ik hoop dat ´t voor een einde zorgt Van mijn eeuwige rust´loosheid |
ik vind deze echt mooi.. Jij kan dat echt goed.. Ik bewonder je wel hierom..
Ik vind deze in het bijzonder mooi, omdat hij zo herkenbaar is.. Ik had het kunnen zijn, die daar zat te staren, maar ik had het nooit kunnen zijn, die dit geschreven had.. Genesis |
Citaat:
Dank je joh! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Liefs, Caroline |
hij is weer eens mooi...
|
Citaat:
Liefs, Caroline |
Blijf daar nog maar lekker genieten van die prachtige natuur, want dat straalt wel van dit gedicht af ...mooi verwoord en ik wou dat ik het ook kon zien..*doek al een beetje door je gedicht* http://forum.scholieren.com/wink.gif......ik hoop dat je je vrijheid injezelf vindt!!!
liefsxxxxxxxmariamne |
Citaat:
Maarreuh, dit gedicht moet niet alleen letterlijk opgevat worden hoor... Liefs, Caroline |
natuurlijk is het mooi, dat kan haast niet anders...
tog vind ik die laatste zin zooooooooooo zonde... hij past nét niet in het ritme... Uitzicht op de bergen Groen en machtig mooi Daarboven die strak blauwe lucht Gevoelens van een prooi en hier had ik, voor het eerst in een van jou gedichten, een vlaag van een idee van dwangrijm.... je hebt absoluut betere, maar dees is nog steeds beter dan mijn gemiddelde gedicht, dus ik zou niet zo moeten zeuren goed xxx |
Thnx voor je reactie!
Enne... *bloos* Ik schrijf alleen maar mijn gevoel op... Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |