![]() |
Handkusje
Handkusje
Ik lach en jij maakt lieflijk kusjes in de lucht Mijn linkerhand reikt en vangt je lippen zachtjes op Jouw liefde op mijn vingers Ze rolt en rolt zoekend naar mijn hart Mijn rechterhand stopt haar rustig Alsof ik fluister mijn hart is nog niet klaar Jouw liefde voorlopig op mijn handpalm Wees niet bang daar ligt ze veilig En misschien blaas ik soms en wapperen je zwarte haren in de wind Of wellicht merk je dat ik in je ogen kijk groen met sprankjes geel altijd zichtbaar voor elkaar Maar als ik klaar ben zoek dan gerust mijn hart Wees niet bang Ik geef je wel een zetje |
't is dat ik geen meisje ben (uh-ow... naja, dat had je toch al wel door zonder dat ik het in mijn profiel zette), anders zou ik als volgt reageren:
lief :) Goed geschreven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel een meisje, dus ik zeg het dan maar: lief. Alleen vind ik het tegen het einde wat minder worden. |
ahw handkusjes zijn lief :)
Je begint leuk, maar het einde vind ik wel minder. Wel lief gedichtje trouwens. |
Ik ben een meisje, dus zal ik dan ook maar ff zo reageren?
*lief* Neej ik meen het hoor :) |
Ik meende, al gereageerd te hebben, maar niet dus. In iedergeval vind ik, dat je het in een Erg leuke vorm hebt geschreven, van't begin tot het eind leest het mooi en fijn mee, inhoudelijk toppie verwoord
|
Vind het geweldig geschreven,
betekenis is mooi en heb je zwaar lief verwoord... *smelt* :) XXX |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |