![]() |
Het is als...
Liefde
Het is als een druipende vloeistof Het is als een vernietigend gif Het is als dodende levenswater Het is als bloed dat binnensijpelt in je zijn Het is als De Laatste Ogen die aan alles een einde staren Het is als een hevige wind die je verplicht te stoppen met ademen Het is als golven op en neer gaand Als de brandende lava die neerdaalt van de berg die Ziel heet ik weet dat hij niet erg goed is, maar ik wou toch graag weten wat jullie reacties zijn... |
Ik zou hem persoonlijk heel anders geformuleerd hebben, maar ik vind wel dat er een aantal goeie elementen inzitten, zoals:
dodende levenswater, bloed dat binnensijpelt in je zijn, De Laatste Ogen die aan alles een einde staren, de berg die Ziel heet. Originele woordkeus! Dat maakt m mooi. Het steeds: Het is als, is misschien een beetje teveel. Maar er zitten dus echt mooie stukjes in. |
ik vind dat je wel het talent hebt om dingen te verwoorden. Maar doordat je steeds zegt 'het is als' enzo. is hij toch wat cliche op één of dandere manier
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |