![]() |
Nieuwe single Nirvana..
Er schijnt een nieuwe single van Nirvana uit te komen
[oud nummer dat gewoon door Kurt word gezongen nog, maar niet werd uitgebracht]. Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het stom.. Ik vind gewoon dat Nirvana is dood gegaan samen met Kurt. Dit moet je zo laten en niks aan eranderen, Nirvana moet blijven zoals het is.. edit: If you dont' care, than don't react |
Waarom? Misschien is het wel een goed nummer?
|
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.....aan de ene kant ben ik wel benieuwd naar dat nummer, maar aan de andere kant ben ik het wel met McLaren eens dat Nirvana is gestorven samen met Kurt Cobain.
ik vind t denk ik wel goed als er maar geen hele mediahype rondom dat nummer ontstaat, en ze ook niet weer gaan lopen zeuren over de dood van Kurt Cobain. |
Citaat:
|
Nieuw nummer, oud nummer, ik vind het zowiezo niet goed.
|
ik heb gehoord dat aan het eind van het jaar een soort best of.. album uitkomt.
Wel wat aan de late kant :) maar dat had te maken met de problemen tussen de overige bandleden en courtney love geloof ik.. die blijken dan nu ineens opgelost te zijn ofzo :confused: |
Citaat:
De rechter heeft bepaald dat et niet uitmaakt of het uitkomt of niet... |
Citaat:
zelf ben ik wel nieuwsgierig naar dat nieuwe lied.... ik vind niet dat nirvana dood is gegaan met kurt ofzo... nirvana zou dood zijn als er niemand meer naar de muziek luisterde en dat is dus absoluut niet zo :) nirvana kennende zal dat lied wel goed worden denk ik :) |
met dood bredoel ik ook niet dat het niet meer bestaat.
Ik bedoel dat de band niet meer speelt... |
aan de ene kant denk ik : natuurlijk moet het uitkomen, ik wil het horen, ik wil het hebben, maar aan de andere kant denk ik dat het geen goed zal doen als het een single wordt ennie de hitlijsten bestormt. Zou zonde zijn. Als ze 'm nou es bij een nieuwe oplage van Hormoaning erbij zetten? dan koop ik die en heb ik eindelijk alle albums én het 'nieuwe' liedje. :D :p
|
Zo voor 1 keer vind ik het niet zo erg eigenlijk, maar het moet niet zo worden als bij Tupac, dat er maar singles en albums blijven uitkomen terwijl die gast dood is. Maar qua muziek: (y) ben benieuwd hoe het zal zijn. (iemand enig id wanneer de single uitkomt?)
|
ik hoor men niet over Elvis zeuren
|
ik hoop dat het dan wordt gedaan uit muzikaal idee en niet om nog even lekker wat geld te verdienen met een nog niet uitgebracht nummer aangezien er veel liefhebbers van nirvana zijn
Rat |
Citaat:
|
BTW, en als het een rare nummer is dat al op de outcesticide CD's staat vind ik het ook stom...
|
je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen
|
Citaat:
|
Citaat:
wel n btje laat voor n best of album jah....maar tis bter dan niet en zolang t r bij 1 blijft.... |
hmm nie doen...nirvana bestaat nie meer dus nog single uitbrengen vin ik niet horen
|
Citaat:
|
Citaat:
nee het zijn een stel zwakzinnige mensen die incapabel zijn om fatsoenlijk hun instrumenten te bespelen (behalve die drummer) kurt had het mooi voor elkaar, alleen hij had het jaren eerder moeten doen |
Het waren en zijn een stel hersendode rukmongolen die een paar hitjes hebben gescoord, het stelde geen fuck voor en het zal ook nooit een fuck voorstellen. Het was op 9-jarige leeftijd om aan te horen maar ik hoop toch voor de wat oudere (en wijzere) onder ons dat niet meer naar deze achterlijk slechte rukband luisteren. Ga muziek luisteren met inhoud.
|
nirvana is geweest daar moet je nu geen nieuwe dingen meer van uitbrengen maar gewoon de oude cd's luisteren en voor die mensen die die demo tapes wel in hun bezit hebben vette mazzel voor hun
|
de meningen van enkele true mensen terzijde, nirvana was imho een goede band en vele zijn 't met me eens... maar om nog een single uit te brengen? misschien beter om het op dat aankomende greatest hits album te zetten (als dat al komt), niet apart uitbrengen als single. hoewel 't dan wel weer zou lijken op een goedkope verkooptruc, maar toch... ik wil 'm wel horen eigenlijk.
|
Ik vind trouwens dat die drummer van Nirvana veel beter zingt dan Kurt. Kan die drummer eigelijk ook GOED gitaar spelen eigelijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
da's jouw mening, ik vind dat die gast belabberder nummers schreef |
Citaat:
idd... toevallig gister die cd teruggevonden, meteen weer helemaal geluisterd en vastgeplakt in m'n discman. vooral die versie van where did you sleep last night is geweldig... |
Citaat:
eXo recommends Breed Very Ape On A Plain Sliver (is dat een nirvana origineel of een cover?) Territorial Pissings |
Citaat:
|
Citaat:
If you dont' care, than don't react |
Citaat:
maar om hoe het in de context zit,, hoe de rest van de muziek is... Je zet ook geen feath-metal zanger bij Sensation ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
maar dave grohl kan natuurlijk wel goed drummen, zingen doet ie ook fijntjes en gitaarspelen.. eh, dat zal dan ook wel ok zijn :) |
Ik ben niet true, maar vind Nirvana ook niet geweldig. Ze hebben wel grappige melodietjes hier en daar, maar 't is allemaal vrij simplistisch, sloom, en saai. Maar goed gezongen. De teksten snapte Kurt volgens mij zelf niet eens dus daar ga ik maar niets over zeggen.
En als ik er niets om gaf had ik niet gereageerd, maar je kunt ook op een minder positieve manier om dingen geven. Dus niks If you don't care don't reply |
Stom, moet ik natuurlijk wel ontopic blijven
Het uitbrengen van een nummer gezongen door iemand die er niet meer is vind ik onzin, want dan verdient hij er niets aan, beleefd er geen plezier aan, kan het niet live spelen op leuke concertjes, niets dus. 'T is puur voor de andere bandleden en voor de commercie dan, en dat vind ik zeker in dit geval een slechte zaak. Laat 't liggen, get on with your lives. Als die andere bandmembers 't niet deden om 't geld waren ze Nirvana allang vergeten. |
kheb geen zin om de hele zooi hieronder te gaan lezen en ff vooraf om misverstanden te voorkomen: ik vind nirvana een heel goeie band
een 'nieuwe' single uitbrengen is naar mijn mening gewoon een commerciele stunt..kzou niet weten welk ander doel er is dan het verdienen van geld aan de single, het promoten van de band is niet meer nodig een een nieuwe cd promoten is toch niet meer mogelijk, toch? als ze 'm nou gewoon op een best of cd (komt die er ooit?) zouden zetten net zoals de smashing pumpkins onder andere hebben gedaan zou ik er geen moeite mee hebben mja, ik kan me er in vinden dat er mensen zijn die het zien als herdenking a kurt cobain enzo, maar zelf zie ik het niet zo |
Citaat:
Citaat:
:p :) |
Citaat:
maar heej, een mening delen is toch nooit erg? :) |
Citaat:
|
Die Best of '<band>' CD's die nadat de band niet meer speelt worden uitgebracht zijn altidj aleleen maar om gelds te verdienen..
Het voegt totaal geen waarde toe omdat het zo ongeveer altijd al op andere CD's staan.. En die nieuwe single op de best of cd van Nirvana [alstie uitkomt] te zetten is bullshit, maybe is het wle helemaal geen goed nummer... |
Ik vind het een kutnummer trouwens (you know you're right/on a mountain). En ach, niet alle 'fans' zijn in de gelegenheid om 'rare' nummers/bootlegs te kunnen krijgen..
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei, moeilijk moeilijk...
Ik vind idd ook wat je zegt, dat Nirvana is dood gegaan samen met kurt... Maar aan de andere kant ben ik stiekem ook best benieuwd naar dat nummer als het echt nog helemaal onbekend is... Tis ook weer zo dat het weer bedoeld is om geld aan te verdienen (n) ik heb beetjuh dubbele mening over, als dat nummer er komt vinnik ut gaaf om te horen, maar ik vin niej dat ut hoort ofzo :| Trouwens ook dit jaar eindelijk een 'best of' cd..... Is wel vanalles wat ik al heb, maar toch weer leuk om te hebben zoiets, kben benieuwd wat ze erop zetten e.d... blabla:p |
Citaat:
dat ehb juh ook met die tupac meneer enzow...blegh |
Citaat:
:rolleyes: pffff |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |