![]() |
felgekleurde veters
ik zoek van die felgekleurde brede veters voor in m'n schoenen, weet iemand waar ik die dingen kan halen?? kan ze nergens vinden... :(
|
Probeer de schoenmaker eens
|
tnx zal proberen :)
|
maar daar hebben we een waar-vind-ik topic voor :o :cool:
|
Britain!
|
gekleurd lint dat net zo breed als een schoenveter is (y)
|
welke plaats?
btw -> V&A |
Heb jij niet bij jou in de stad zo'n goth winkeltje
of zo'n vaag sieraden winkeltje...daar hebben ze t meestal wel! Bij perry sport miss ook!! :D |
|
Downtown in Den Bosch.
|
Skatewinkel??
|
Citaat:
|
Schoenmaker.. ergens waar ze schaatsveters verkopen, dus meestal bij de schoenmaker :D
|
Als deze topic niet word gesloten dan even opkrikken.
Wat vinden jullie van fel gekleurde veters? en hebben jullie ze mischien wel zelf? Zo ja welke kleur enzow Zo das iets meer dan waar kun je ze vinden :) |
jaaaa ik heb rooie en roze en gele ... en te weinig schoenen jaa :)
je moet ze gewoon in je local skatewinkel halen :) kep ze bij de sparke gehaald in zwolle |
Citaat:
|
kep felgele en felroze, komen uit spanje
en felroze en felblauwe, stoffenwinkel kun je gewoon draad/lint etc kopen, ook handig omdat ze nooit te kort zijn |
bij de Dock, een skate winkel gewoon hier in de beurt (Doetinchem)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf brede fel gele veters (die echt heel erg opvallen) gehaald bij de G-sus in Arnhem..E3,50
|
Probeer de feestwinkel eens....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :cool: |
neuj ik woon nie in den bosch. doetinchem maar in de plaatselijke skatewinkel hebben ze ze niet. maarrr ik zal ut us bij de perry en de schoenwinkel proberen!! :)
|
Citaat:
\bla |
kej zal ik dat wel ff proberen! maar ik egt eigenwijsje ga ut toch nog ff bij de schoenwinkel proberen!! :p
|
Ik heb zelf: Knalrode (Footlocker) KnalOranje en Rasta kleurtjes (Smokeys) en regenboogveters (vaag winkeltje dat nu failliet is)
Ik wil ook nog graag paarse, maar moet ik wle weer even centjes zien te krijgen. |
Citaat:
En voor 'Waar vind ik...'-dingen bestaat nog altijd een prachtig 'Waar vind ik..,'-topic, dus mag er nu een mooi slotje op, er zijn al genoeg reacties gegeven. Toedelzzzzzz. |
Citaat:
|
Je kan ook proberen te typen zonder steeds op die shift knop te jetsten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb felroze in mn hockeyschoenen en die heb ik gewoon bij de schoenmaker gehaald destijds, hadden ze een heleboel felle kleuren...
|
Kheb felgele, felrode en felgroene, bij de Sparke in Zwolle weg.. :)
|
Citaat:
|
Zal je toch moeten doorverwijzen naar het; "Waar vind ik" topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |