![]() |
Vrijstelling?
Voor welke vakken of onderdelen heb je vrijstelling? :o
|
Nederlands, Engels, wiskunde A, scheikunde A, natuurkunde A
|
Geen
|
wat houdt het in?
ja, ik neem aan dat je niet meer naar die vakken hoeft te gaan, maar welke redenen kunnen daarvoor zijn dan? |
ik heb vrijstelling van leerplicht :D
|
Geen vrijstelligen
|
Nederlands...
Doe MBO4 en heb al 2 VWO-certificaten, Nederlands en Engels. Engels moet ik wel volgen... gaat veel over vaktermen ook. |
Maatschappijleer en CKV... Godzijdank :D
|
Ik heb mijn best gadaan om voor frans een een vrijstelling te krijgen, maar volgens mijn school bestaan er geen vrijstellingen(en dan zeker niet op mijn redenen
|
Je krijgt een vrijstelling in veel gevallen als je daarvoor een opleiding hebt gedaan waar die vakken al in zaten...
Ik heb voor bedrijfsorientatie een vrijstelling.. En Nederlands.. die 2 certificaten heb ik bij een andere opleiding al gehaald.. *godzijdank!* |
Overheid en Economie :)
|
vorig jaar: word, ict, excel, acces, solliciteren, psychologie, nederlands.
Dit jaar helemaal niks meer. |
geen :(
|
ik heb voor ckv een vrijstelling omdat ik dat vorig jar al afgerond heb
|
Anw, Kcv, Levensbeschouwint, Bio1
Ik ben blijven zitten en al mijn jaargenoten (of hoe noem je dat) moeten dit wel volgen, maar omdat ik dit vorig jaar al heb afgerond hoef ik het niet meer te doen. |
Geen. En ik hoef er ook geen, want dan zou ik eerst moeten blijven zitten, en dat ben ik niet van plan!
|
geen :(
|
Je hoeft daar helemaal niet voor te blijven zitten.. Je kan ook een andere opleiding hebben gevolgd en bedenken dat dat toch niet echt is wat je zoekt.. en dat erin die nieuwe opleiding dezelfde certificaten zitten.. en dat je het daarom niet meer hoeft;)
Nou dat moest ff eruit:) |
Leerlinge in mn klas heeft vrijstelling van godsdienst/zedenleer omwille van haar overtuiging. Bij ons komt vrijstelling zeer weinig voor :confused:
|
ANW en k geloof een onderdeel van CKV en een onderdeel van duits... niet bijzonder veel dus.. maargoed...
|
Citaat:
plantkunde misschien ook dus als ik volgend jaar over moet dan danneuh heb ik het saaiste jaar ooit (scheikunde fysica en wiskunde :( ) |
geen... Anders was ik wel heeeeeel erg slim geweest
|
Citaat:
Of je moet een speciale reden ofzo hebben. |
ik zou vrijstelling hebben van fa, du, ckv , gym en informatica omdat ik ben blijven zitten
ik moet naar gym en informatica :mad: |
ehmm niks alleen nederlands hoef ik nog niet naar toen want daar hebben ze nog geen leraaar voor . nu hopen dat ze er niemand voor vinden want ik HAAT nederlands en ben er zo verottt slecht in
|
Ik heb op het moment geen Natuurkunde, omdat die leraar ziek is, en de paralel 3Vwo klassen hebben dat allemaal wel (n)
Nou jah, anders maar aan de zelfstudie en dan gewoon een keer vragen of ik ook het proefwerk mag maken. |
ik heb vrijstelling voor anw, ckv1, maatschappijleer en duits 1. die vrijstellingen heb ik gekregen omdat ik ben blijve zitte en ze al afgesloten heb voor mijn examendossier
|
ckv, maatschappijleer, anw -> resterend aantal uurtjes = 21 :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |