![]() |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me"
Engel met geduld
Een engel met geduld kwam m'n leven binnengevlogen Hij nam bezit van mij met de schittering in zijn ogen Een engel met geduld hielp mij steeds iets verder op weg Nam mij vaak in zijn armen Helpt me wanneer ik mezelf alle hulp ontzeg Lieve engel met geduld, de afgelopen tijd was zwaar voor jou en ook voor mij Maar toch kreeg jij het voor elkaar dat ik vooruit kan blijven kijken Lieve engel met geduld, de komende tijd ga ik vechten ontzettend hard om mezelf terug te vinden om mezelf opnieuw te leren kennen voor mezelf een nieuwe start Lieve engel met geduld, mag ik je iets vragen?? Ik wil niet zielig doen, niet steeds en steeds maar klagen Maar mag ik je toch iets vragen?? Lieve engel met geduld, Blijf je aan mijn zijde staan?? Ook als het wat minder gaat tijdens mijn gevecht?? Kun je m'n depri buien nog wel aan?? Blijf je bij me, ook al gaat 't misschien nog wat slecht?? Lieve engel met geduld, heb je nog ietsjes geduld voor mij?? Wil je samen met mij de weg bewandelen die leidt naar de oude, nieuwe mij?? Lieve engel, heb je nog wat geduld met me?? Het komt heus wel goed En zolang jij bij me bent, gaat 't alleen maar beter Ik ga niet meer luisteren naar 'ze' Naar de mensen die veroordelen Ik luister alleen nog maar naar jou en anderen die om me geven... die het wat kan schelen... Lieve engel met geduld, Weet je dat ik van je hou? Dat ik je niet missen kan? Ik wil samen zijn, samen zijn met jou Voor jou wil ik er zijn.. Jij hebt het verdiend.. De lieve engel met geduld, Ben jij, mijn superlieve vriend... ------------- Engel met geduld (deel2) Lieve engel met geduld, opnieuw richt ik me tot jou We zijn wat verder in de tijd Nog blijf je me trouw Lieve engel met geduld, ik heb heel erg m'n best gedaan Om dingen anders te gaan zien Niet meer te denken aan het feit dat ik misschien alleen zal komen te staan Lieve engel met geduld, Sta je nog steeds achter mij? Is je hart heel ver bij mij vandaan of is je hart dichtbij? Lieve engel met geduld, Ik probeer dingen te veranderen Anders te gaan zien Niet te luisteren naar anderen Lieve engel met geduld, Wil je nog wel bij me blijven? Of zijn je gedachten een andere toekomst voor je aan het schrijven? Lieve engel met geduld, weet je dat ik van je hou? Dat mijn hart van jou is En ook mijn gedachten zijn van jou Lieve engel met geduld, Knuffel me en pak m'n hand Kijk me ns in mn ogen en zeg ns eerlijk Ben jij nog wel tegen huilbuien van mij bestand? Lieve engel met geduld, wees niet bang om te zeggen dat het niet meer gaat dat je het gevoel hebt dat je overal alleen voor staat.. Lieve engel met geduld, ik wil bij je blijven bij je zijn Samen kijken naar de ondergaande zon Samen zitten in de maneschijn Lieve engel met geduld, mag ik nog jouw vriendinnetje zijn?? ----- Engel van me Engel van me Je hebt je vleugels aan me afgestaan Zodat ik wist hoe het was om te kunnen vliegen Engel van me Je gaf me je onschuld Leerde me dat ik tegen jou nooit hoefde te liegen Engel van me Je leerde me kennen en deinsde niet terug Ik leerde je te vertrouwen Engel van me Je gaf me je tijd Je gaf me je begrip Engel van me Je gaf me zoveel En wilde er niets dan liefde voor terug Als dat is hoe engeltjes zijn Lieve engel van me, Mag ik dan nu jouw engeltje zijn? |
snif http://forum.scholieren.com/frown.gif Geen reacties.. http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
ik word er bang van ik denk da ik t zelfde heb http://forum.scholieren.com/frown.gif *zucht*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |