![]() |
@Home
bij ons hier is dus net @home beschikbaar nou is het leuke, voor de hele straat is het beschikbaar behalve voor ons huisnummer, weet iemand waar dat aan ligt en wat er aan gedaan kan worde, @homo zou dat gaan uitzoeken en ons bericht terug sturen over 2 a 6 weken (ook zeer snel) maar ik wil ze graag voor zijn.
|
hmm, vaag, nog nooit van zoiets gehoord.. zal wel een foutje zijn lijkt me haast. zo niet dan kan je het natuurlijk altijd nog op een accordje met je buren gooien. :) gaatje boren utp er doorheen en klaar :)
-de postbode- |
Ik heb ook dat gezeik gehad. Omdat wij in een nieuwe straat kwamen te wonen, was onze postcode nog niet bij hen bekend. Toen we dreigden met een officiële klachtenbrief, hadden we de volgende week kabel :D.
Grtz, Simon |
Citaat:
alleen moeten we dan helemaal van de garage naar huiskamer met die kabel en dat moet 't liefst ook nog onzichtbaar dus das probleempje |
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk joh.... jij betaald? |
Citaat:
Misschien is het in de hele straat niet beschikbaar en/of was het een foutjuh in hun database |
Citaat:
|
Gewoon eens een duidelijke babbel voeren met @Home. Waarschijnlijk zit er inderdaad een database.
|
Aan een server word een bepaald bereik vastgelegd..
als je net buiten bereik bent, doen ze het gewoon niet.. En als je pech hebt lig je net 1 meter buiten het bereik :D |
Ik heb iets soortgelijks gehad met kabelfoon. Bij mij thuis was het signaal te zwak om een Internet verbinding op te kunnen zetten (daar kwam ik pas achter toen ik al een modem in huis had). Het bleek te komen door een breuk in de kabel (de televisieontvangst was ook best slecht). Na een maandje hadden de monteurs van onze plaatselijke CAI de breuk 'gerepareerd'. Inmiddels heb ik lekker snel internet via de kabel. Overigens was Kabelfoon zo vriendelijk me de maand dat ik niet kon Internetten netjes terug te betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:mad: :mad: @home heeft hele slechte service...hier in de flat heb ik 2maanden geen internet gehad...en daarnaast toen t
"opgelost" zou zijn ook heel veel storingen...uiteindelijk na 3mnd kwamen de homos tot de conclusie dat mn modem misschien wel eens stuk zou kunnen zijn...mar als je een storing hebt..adviseren ze op de website te kijken voor hulp :S erg handig als je internet t niet doet he! en als je dan gaat bellen dan hang je zeker een uur aan de lijn...en uiteindelijk kom je nog geen stap verder...en tegenwoordig betaal je ook nog eens voor die servicelijn...dus word lekker duur zon storingkje! :mad: :mad: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |