![]() |
opzoek naar de songteksten van B.E.D!! (errug oud ik weet het maar heb ze nodig!)
Hallo mensen,
Ik weet ze zijn erg oud, en ik ben erg laat, maar kan iemand mij helpen aan de lyrics (songteksten) van B.E.D.???????? Nergens op internet kan ik ze namelijk meer vinden... in ieder geval alvast bedankt!! Veel liefs, Rio |
wat moet je met die bagger?
|
Wat gaat jullie dat nou weer aan? als je nix zinnigs te melden heb... reageer hier dan niet op.. ik moet namelijk die songtekst hebben van welles welles ben jij wel eens verliefd geweest...
Ik heb hem nodig om een weddenschap te winnen, maar dan moet ik dus wel die tekst hebben.. duzz doe nie zo zielig en help me gewoon even... Dus houd alsjeblief je lieve smoeltje als je niks zinnigs kunt zeggen... En voor de anderen; Alvast bedankt!! kus Rio |
als je niet wilt dat we er op reageren moet je het hier niet neerzetten...
|
|
:eek:
|
B.E.D.
%Welles (verliefd geweest) -------------------------------------------------------------------------------- Welles, welles, welles, verliefd geweest Ben jij weleens verliefd geweest? Ik zet geen kaars van m’n raam vannacht Want jij weet toch wel dat ik op je wacht Dat is toch echt niet nodig, zo’n kaars is overbodig Ik wil je laten zien dat ik van je hou En dat ik als een blok val voor jou, maar jij ziet mij niet staan herhaal refrein 2x Een lekker lange wandeling op het strand En daarna samen vrijen in het warme zand Dat kan ik nu wel dromen, het zal wel nooit voorkomen Ik zou jou het liefst in een doosje willen doen En op zijn tijd een heftige tongzoen Jij ziet mij niet staan herhaal refrein 2x Kom eens dichterbij, ik wil bij je zijn Kom een dichterbij, ah ah ah # De laatste maanden is het aantal verliefden in Nederland drastisch toegenomen. Kinderen, tieners, volwassenen en zelfs bejaarden zijn verliefder dan ooit. Ben jij weleens verliefd geweest? # herhaal refrein 4x -------------------------------------------------------------------------------- *houdt van google :o* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |