![]() |
The matrix komt binnenkort op sbs6.
Kijken dus.. (y)
|
heb ik laatst nog gezien op video dus euh....denk ut niet ;)
|
Heb ik nog maar 2x gezien dus ik denk wel dat ik weer ga kijken, om alvast warm te draaien voor deel 2 & 3 zullen we maar zeggen :) .
|
Welke tijd? Datum? Dag ? BLA?
|
Citaat:
Heb 'm al drie keer gezien, dus waarschijnlijk kijk ik 'm niet. |
die heb ik pas 5 keer gezien ofzow....:p
bovendien vind ik die reclame tussendoor nogal irritant op TV.... |
Ik ga 'm niet weer kijken. Hoe vaker ik 'm zie, hoe slechter ik 'm vind. Jammer, maar de actie blijft wel even indrukwekkend, hoogstens het verhaal verveelt meer.
REIE |
Citaat:
|
ik heb m 1 keer, een half keer en nog ene keer een half keer (2 keer begin) gezien, dus ik gaa m zekerwete nog en keer kijken...
|
Citaat:
maar dat was zeker RTL5? :| Oja de Matrix.. ach .. jaa ik ga hem wel weer kijken, blijft leuk :) |
Ik heb hem nog nooit gezien, hij schijnt leuk te zijn, dus ik ga hem maar kijken denk ik
|
sommige films zijn alleen leuk in de bioscoop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee..ik heb hem op video en al veel te vaak gezien
|
Wanneer komt ie dan???????? :confused:
|
mja..heb em toch al 17 keer gezien
|
idd, noem ff een datum :p
ik ga hem dan wel kijken denk ik, als het niet samenvalt met Champions League. 'k heb hem nog maar 1 keer gezien, op de comp zonder ondertiteling en alweer een paar jaar geleden. |
Citaat:
|
geloof het of niet, maar ik heb the Matrix nog nooit gezien.
|
ik ben de tel kwijr geraakt zo vaak heb i hem gezien en hij was echt supervet...
|
Ik vind The Matrix geen boeiende film
|
Voor de liefhebbers ervan.
The Mummy komt op Maandag 16 september om 20.30 uur Op sbs6 Ik vond het niet echt een leuke film, maar ik had hem dan ook niet helemaal afgekeken. |
ik heb The Matrix 1 keer half gezien en ik snapte er geen ene ruk van :confused: hoewel ik normaal toch nie zoown problemen heb bij het begrijpen van films...ik was vast moe ofso :p naja kga m wel kijken dan denk ik :)
|
ik had hem gezien zonder subtitles..niet dat ik het dan niet kan volgen,maar missch heb ik wel iets gemist ofzo dat ik met subtitles wel zie? :confused:
euh ja..dus ik denk wel dat ik hem nog een keer ga kijken, als ik zin heb |
hij echt tof
ik ga hem zeker kijken nu moeten ze alleen niet hart v nl midden in de film uitzenden dat is hatelijk quotes: een agent: 'Never send a human to do a machine's job' morpheus: 'Unfortunately no one can be told about the Matrix. You have to see it for yourself' maar leukste is toch: trinity: 'dodge this' |
Kijk maar eens in de gids, komt ie vanzelf in. Ik weet het ook nog niet.
Trouwens, in de Spits en Metro staan ook dagelijkse uitzendingen |
Citaat:
volgens mij komt 'ie op de 28ste trouwens |
Ik moet 'm ook nog steeds zien en ga 'm dus zeker kijken (/tapen)
|
kheb em thuis op video.. dus.. denk niet dat dat hem gaat worden...
Maar het is wel een goede film! |
Maandag komt ie! Op SBS, vanaf half 9.. en onderbroken door Hart van Nederland :rolleyes:
|
Citaat:
|
ondanks dat, vind ik em nog steeds gaaf, w8 al weer op het volgende deel :D
|
ik heb um al zo vaak gezien dat ik nu opeens beseft dta ik meo van word :o
|
ik wacht met smart op de AniMatrix dvd
|
godverdomme die kan ik niet kijken heb vanavond her-examens
klote school |
Citaat:
|
BEGONNEN :( :o :p ;) :D :cool: :rolleyes: :) :confused: :mad: :eek:
|
Citaat:
En Natuurlijk het begin met die agenten.. :) |
die is echt heeeeel gaaf :) video loopt, kijk em morgen ofzo wel
|
Citaat:
|
Ja The Matrix is cool hee kan niet op deel 2&3 wachten moeten ook heel goed zijn
|
wanneer komt deel 2 eigenluk?
|
ik vond hem niet zo goed eigenlijk
:S |
Zaten er nou 170 fouten in die film?
|
Citaat:
Citaat:
|
ik heb em niet gekeken, ondanks dat ik em nog maar 2x gezien heb (ja mensen, ik 'conserveer' favo me films ;)).. ik kijk namelijk sowieso geen films waar hart van NL doorheen zit, gatverdamme
in plaats daarvan heb ik The Matrix dvd limited edition maar aangeschaft.. |
Citaat:
Toch zijn mijn favoriete filmbloopers nog wel het horloge in Ben Hur en Drew Barrymore die in Charlie's Angels "Lucy!" roept naar Lucy Lui, terwijl ze in de film Alex heet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |