![]() |
wat gebeurd dit jaar met roda
ik wil ff weten wat volgens jullie met roda gebeurt en nie of je voor de club bent of nie de sportieve kant gaat het om
|
Ik heb eigenlijk geen idee wat hun inkopen zijn geweest voor dit seizoen. Waarschijnlijk doen ze het wel wat beter dan vorig seizoen. Zo'n dramatisch seizoen zal een ploeg met een redelijke kwaliteit niet gauw weer gebeuren.
|
* is MVV-supporter * dan weet je al ongeveer hoe ik over Roda denk :D
Maar toch denk ik dit jaar een 5e plaats voor Roda! |
hopelijk degraderen ze
|
Citaat:
|
Citaat:
Kwaliteit genoeg aangetrokken, maar ook redelijk wat ervaring kwijtgeraakt. Zo verdwenen o.a. good old Eric van der Leur naar buurman Allemania Aachen, verkoos Regilio Vrede voor een Grieks avontuur en verkoos Bernard Tchoutang een avontuur in het Oekraïnse Donetsk. Maar ik heb er het volste vertrouwen in. Ook voornamelijk door het aantrekken van Wiljan Vloet, die veel wegheeft van Huub Stevens in zijn Roda-periode. Het word een lekker jaar en ik verwacht zeker in de Top 5 te belanden :o. |
Citaat:
|
ik denk dat sergioen christiano tegen gaan vallen
kujovic vind ik al helmaal gene goede sluitpost ik verwacht een 10-11e plaats dit jaar |
De ploeg eindigt hoog in het rechter rijtje.
|
IK HOOP DAT DIE K*T ZAKKENVULLERS LEKKER MAAR EENS EEN BEEN BREKEN OFZO :mad: :mad: :(
|
Citaat:
BTW: misschien al een oppepper: door de slechte competitiestarts van Fortuna en VVV hebben we kans dit jaar 2e beste club van Limburg te worden :D (y) |
Citaat:
|
Roda is een klote tegenstander voor de grote 2 (PSV en Feyenoord) en subtopper Ajax heeft het daar ook altijd lastig.
Rode is een leuke subtopper; misschien zelfs Europees dit jaar (y) |
Citaat:
|
Citaat:
MVV hahahahaha daar betaal je meer voor een seizoenskaart dan dat de spelers waard zijn :D |
Citaat:
Ben eens benieuwd of de prijzen van seizoenskaarten bij MVV zo veel lager zijn dan bij Groningen :rolleyes: |
Als ik aan Roda denk, denk ik aan Bartje... (ja die ene ja)... En dan dnek ik aan zondag, dat ze helemaal worden afgemaakt door de club van GELDERLAND. :p
|
Citaat:
hoe duur zijn ze bij MVV bij ons zijn ze ( goedkoopste ) 125 Euro en duurtste week zo nie ik zit tog nie op Hoofdtribune |
125 euro, koopje
mijn broek is nog duurder :S |
Citaat:
nu voel jij je zeker wel stoer :p Alle clubs in Nederland zijn goedkoope met de seizoenskaarten als je het vergelijkt met landen zoals Engeland, Spanje of Italië. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Phitje ik denk dat het 1-1 wordt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GODVERDOMME NET 2-4 GEWORDEN!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|