Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   wat gebeurd dit jaar met roda (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=207007)

agnostic-bart 04-09-2002 19:46

wat gebeurd dit jaar met roda

ik wil ff weten wat volgens jullie met roda gebeurt en nie of je voor de club bent of nie de sportieve kant gaat het om

Boogie 04-09-2002 20:43

Ik heb eigenlijk geen idee wat hun inkopen zijn geweest voor dit seizoen. Waarschijnlijk doen ze het wel wat beter dan vorig seizoen. Zo'n dramatisch seizoen zal een ploeg met een redelijke kwaliteit niet gauw weer gebeuren.

Mr.Oizo 04-09-2002 21:37

* is MVV-supporter * dan weet je al ongeveer hoe ik over Roda denk :D

Maar toch denk ik dit jaar een 5e plaats voor Roda!

AirRaid 05-09-2002 09:11

hopelijk degraderen ze

Gonzo 05-09-2002 13:52

Citaat:

AirRaid schreef:
hopelijk degraderen ze
Whaha. Jij bent grappig grijze muis. Zo laag als jullie zullen we nog lang niet zinken.

Gonzo 05-09-2002 14:00

Citaat:

Boogie schreef:
Ik heb eigenlijk geen idee wat hun inkopen zijn geweest voor dit seizoen. Waarschijnlijk doen ze het wel wat beter dan vorig seizoen. Zo'n dramatisch seizoen zal een ploeg met een redelijke kwaliteit niet gauw weer gebeuren.
De ploeg heeft niet teveel ingekocht. Christiano en Sergio kwamen over van NAC, de belg Van Mieghem werd aangetrokken van Germinal Beerschot Antwerpen, de nieuwe keerper Kujovic kwam over van Eendracht Aalst en de joegoslaaf Filipovic werd aangetrokken van Lierse SK.

Kwaliteit genoeg aangetrokken, maar ook redelijk wat ervaring kwijtgeraakt. Zo verdwenen o.a. good old Eric van der Leur naar buurman Allemania Aachen, verkoos Regilio Vrede voor een Grieks avontuur en verkoos Bernard Tchoutang een avontuur in het Oekraïnse Donetsk.

Maar ik heb er het volste vertrouwen in. Ook voornamelijk door het aantrekken van Wiljan Vloet, die veel wegheeft van Huub Stevens in zijn Roda-periode.

Het word een lekker jaar en ik verwacht zeker in de Top 5 te belanden :o.

Gonzo 09-09-2002 10:47

Citaat:

Mr.Oizo schreef:

Hehe. MVV gaat nacompetitie wel halen. Ik hoop dat ze terugkeren naar het hoogste niveau. Tenminste weer eens 2x in het jaar een echte derby!

WolterB 09-09-2002 19:40

ik denk dat sergioen christiano tegen gaan vallen
kujovic vind ik al helmaal gene goede sluitpost
ik verwacht een 10-11e plaats dit jaar

The Senna Fan 09-09-2002 19:41

De ploeg eindigt hoog in het rechter rijtje.

vijf 09-09-2002 20:25

IK HOOP DAT DIE K*T ZAKKENVULLERS LEKKER MAAR EENS EEN BEEN BREKEN OFZO :mad: :mad: :(

Mr.Oizo 09-09-2002 20:58

Citaat:

Gonzo schreef:

Hehe. MVV gaat nacompetitie wel halen. Ik hoop dat ze terugkeren naar het hoogste niveau. Tenminste weer eens 2x in het jaar een echte derby!

Ach ja dat wilde ik ook als liefste joh. En het liefst minimaal in de middenmoot meedoen van de Eredivisie. Maar het probleem is: we hebben op dit moment nix. Geen elftal dat dit seizoen hoog kan meedraaien in de Gouden Gids Divisie en (het belangrijkste) GEEN GELD (om spelers te kopen etc.)!!!! We moeten elk jaar stapje voor stapje opbouwen en over een aantal jaar kunnen we weer een elftal hebben dat perspectief biedt. Maar het kan nooit in 1x: kijk als de resultaten dit seizoen tegenvallen komen er steeds minder mensen kijken en kloppen steeds minder sponsors aan met geld. Het zal moeilijk worden, maar spelers, bestuur en supporters gaan de komende jaren hun uiterste best doen om weer een goede weg in te slaan.
BTW: misschien al een oppepper: door de slechte competitiestarts van Fortuna en VVV hebben we kans dit jaar 2e beste club van Limburg te worden :D (y)

Krugdinho 09-09-2002 21:27

Citaat:

Gonzo schreef:

De ploeg heeft niet teveel ingekocht. Christiano en Sergio kwamen over van NAC, de belg Van Mieghem werd aangetrokken van Germinal Beerschot Antwerpen, de nieuwe keerper Kujovic kwam over van Eendracht Aalst en de joegoslaaf Filipovic werd aangetrokken van Lierse SK.

Kwaliteit genoeg aangetrokken, maar ook redelijk wat ervaring kwijtgeraakt. Zo verdwenen o.a. good old Eric van der Leur naar buurman Allemania Aachen, verkoos Regilio Vrede voor een Grieks avontuur en verkoos Bernard Tchoutang een avontuur in het Oekraïnse Donetsk.

Maar ik heb er het volste vertrouwen in. Ook voornamelijk door het aantrekken van Wiljan Vloet, die veel wegheeft van Huub Stevens in zijn Roda-periode.

Het word een lekker jaar en ik verwacht zeker in de Top 5 te belanden :o.

+ garba lawal die vertrok naar bulgarije levski sofia

Jan-Diederik 09-09-2002 22:56

Roda is een klote tegenstander voor de grote 2 (PSV en Feyenoord) en subtopper Ajax heeft het daar ook altijd lastig.
Rode is een leuke subtopper; misschien zelfs Europees dit jaar (y)

Gonzo 10-09-2002 21:55

Citaat:

vijf schreef:
IK HOOP DAT DIE K*T ZAKKENVULLERS LEKKER MAAR EENS EEN BEEN BREKEN OFZO :mad: :mad: :(
Ik denk datje de fout eerder bij het bestuur van NAC mag zoeken. Roda deed gewoon slim zaken met de beide Brazilianen.

EmilioFCG 12-09-2002 17:00

Citaat:

Mr.Oizo schreef:

MVV hahahahaha daar betaal je meer voor een seizoenskaart dan dat de spelers waard zijn :D

Mr.Oizo 12-09-2002 21:05

Citaat:

Forza_FC_Groningen schreef:

MVV hahahahaha daar betaal je meer voor een seizoenskaart dan dat de spelers waard zijn :D

:rolleyes:
Ben eens benieuwd of de prijzen van seizoenskaarten bij MVV zo veel lager zijn dan bij Groningen :rolleyes:

Tangaslip Jongentje 12-09-2002 22:20

Als ik aan Roda denk, denk ik aan Bartje... (ja die ene ja)... En dan dnek ik aan zondag, dat ze helemaal worden afgemaakt door de club van GELDERLAND. :p

EmilioFCG 13-09-2002 12:00

Citaat:

Mr.Oizo schreef:

:rolleyes:
Ben eens benieuwd of de prijzen van seizoenskaarten bij MVV zo veel lager zijn dan bij Groningen :rolleyes:

hoe duur zijn ze bij MVV bij ons zijn ze ( goedkoopste ) 125 Euro en duurtste week zo nie ik zit tog nie op Hoofdtribune

diamondvoodoo 13-09-2002 15:23

125 euro, koopje
mijn broek is nog duurder :S

EmilioFCG 13-09-2002 15:50

Citaat:

diamondvoodoo schreef:
125 euro, koopje
mijn broek is nog duurder :S

nu voel jij je zeker wel stoer :p

Alle clubs in Nederland zijn goedkoope met de seizoenskaarten als je het vergelijkt met landen zoals Engeland, Spanje of Italië.

Mr.Oizo 13-09-2002 22:01

Citaat:

Forza_FC_Groningen schreef:

hoe duur zijn ze bij MVV bij ons zijn ze ( goedkoopste ) 125 Euro en duurtste week zo nie ik zit tog nie op Hoofdtribune

Dan zit d'r toch veel verschil in. Ik heb € 85 betaald en volgens mij zijn de goedkoopsten € 75. :D ... maar ja wat wil je met Gouden Gids Divisie. Als jullie nou degraderen (als he, hoeft nie), zullen de prijzen toch ook wat zakke niet???

Gonzo 14-09-2002 13:56

Citaat:

Tangaslip Jongentje schreef:
Als ik aan Roda denk, denk ik aan Bartje... (ja die ene ja)... En dan dnek ik aan zondag, dat ze helemaal worden afgemaakt door de club van GELDERLAND. :p
:o

Mr.Oizo 14-09-2002 16:10

Nou Phitje ik denk dat het 1-1 wordt :D

Swami Salami 14-09-2002 17:12

Citaat:

Tangaslip Jongentje schreef:
Als ik aan Roda denk ... dan denk ik aan zondag, dat ze helemaal worden afgemaakt door de club van GELDERLAND. :p
:D (y) nulletje of 3, hattrick van rijswijk

Gonzo 14-09-2002 17:43

Citaat:

Swami Salami schreef:

:D (y) nulletje of 3, hattrick van rijswijk

:o

Mr.Oizo 15-09-2002 15:19

GODVERDOMME NET 2-4 GEWORDEN!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Gonzo 16-09-2002 16:10

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
GODVERDOMME NET 2-4 GEWORDEN!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Hoezo de agressie?

Mr.Oizo 17-09-2002 20:19

Citaat:

Gonzo schreef:
Hoezo de agressie?
Sorry... maar twas qua voetbal een rot-weekend. Wij verloren, jullie wonnen en Fortuna speelde gelijk tegen het altijd sterke Den Haag... (n)

Gonzo 18-09-2002 18:51

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Sorry... maar twas qua voetbal een rot-weekend. Wij verloren, jullie wonnen en Fortuna speelde gelijk tegen het altijd sterke Den Haag... (n)
Wen maar alvast aan het verliezen :o

Mr.Oizo 18-09-2002 21:26

Citaat:

Gonzo schreef:
tsja tis nie anders...

Krugdinho 19-09-2002 11:10

Citaat:

Gonzo schreef:
doe jij dat dan ook;):p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.