![]() |
Even eerlijk zijn...
3 februari
Wil je eerlijk antwoord geven Wil je me nog kennen of niet Geef me please een eerlijk antwoord Ook al doe je me misschien verdriet Ik kan je wel vertellen... Dat ik je al losgelaten heb Ook al is dat maar voor een klein deel Als je me laat staan doet t minder pijn Dat is het verschil Ik snap het wel... Maar ik wil verder En niet in deze onduidelijkheid Dus moet ik gaan of moet ik blijven Als ik moet gaan dan ben je me kwijt Als ik moet blijven... Geef me dan weer een beetje waarde En niet van een ooit-gekregen-knuffel in de hoek Als je me weer net zo gaat behandelen Dan ben ik dus morgen weer voor je zoek Een half jaar geleden... Nooit verwacht dat jij zo veranderen kon Nooit verwacht dat jij zo blind kon zijn Dus geef me alsjeblieft een eerlijk antwoord Ook al dat het me misschien zo pijn Vandaag wist ik het bijna zeker... Ook al zou je misschien zeggen van niet Deze dag voelde als een echt afscheid voor mij Het deed me denken dat je me niet meer wilde Ik heb je niet eens mogen zeggen: Goodbye Want je was al weg... *knuffiej* Caafiej |
waarom schrijven mensen m'n gevoelens soms beter dan ik zelf kan?
Simpel maar wel heel mooi http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Lieve lieve lieve Rhiann
wat onwijs geweldig dit dit zegt echt zo precies wat ik voel... echt ongeloofelijk en ak... heb je enig idee hoeveel pijn je ons hiermee doet? enig idee... *never say I love you if you really don't care never talk about feelings if they aren't really there never hold my hand if you are going to break my heart never say you are going to if you don't plan to start never look into my eyes if all you do is lie Never say hello is you really mean Goodbye if you really mean forever than say you will try but never say forever 'cause forever makes me cry ... dank je voor alles rhiann hou van je en mis je kuxxxxx Suuz [Dit bericht is aangepast door WickedAngel (04-02-2002).] |
Suus, dit heeft niks met alles te maken, dis meer gewoon dat ik duidelijk wil weten wat ik nog beteken. Komt gewoon door mn verwarring. Staat dus overal buiten.
Mja... *knuffiej* Caafiej |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |