![]() |
Dj Tiësto op Lowlands 2002???
ja mense, ik zelf ben heel erg fan van Dj tiësto, maar bij zo'n feest als Lowlands stel ik me meer hardrock en metal enzo voor? wat ik mijn dus afvroeg is, wat moet dj tiësto op een feest als lowlands? misschien is mn opvatting van lowlands helemaal verkeerd, maar dan mag iemand die mijn nu gaan verklaren :P
alvast bedankt, .... greets Swidge |
je opvatting van ll is dus blijkbaar verkeerd.
het kan wel degelijk maar ik heb geen zin om uit te leggen, dus neem het maar gewoon aan. :p |
lowlands is een cultuurfestival...tis meer dan alleen bier zuipen en rockbands....
Nouja, das iig de opzet ;-) ze slagen er ook wel in... |
Ben 5 jaar geleden nog uit mijn dak gegaan van Speedy J op Lowlands dus het is ook niet iets van de laatste paar jaar. :)
|
ja, vond eigenlijk tiesto iets te commercieel voor ll 2002 zeker omdat het bekend staat als een festival voor o.a. nieuwe bands (wat al niet meer waar word als je bijv. nickelback laat komen) maar op tiesto kwam dit jaar genoeg publiek af dus zal de trance scene waarschijnlijk nog wel even blijven hangen op lowlands.. Groetjes..
|
lowlands is van alles wat..
snap m'n god niet hoe je erbij komt dat dat metal en rock is, het is geen Dynamo... Citaat:
Alles wat er ongeveer commercieel dus ik zie neit inw aarom tiesto er nit tussen past... |
keej bedankt, dan zal ik mijn gedachtes over lowlands bij deze kloppend maken, ... lowlands is niet alleen maar metal en rock :D
|
lowlands is wel voornamelijk rock en alternative etc, maar er is ook zat dance enzow...zoals tiesto jah...
ik vond het wel koel, alleen het duurde veels te lang(2.5 uur)..ben zelf ongeveer een uur gebleven, toen wassik et wel zat.. |
goh, wat doet die cabarettent daar dan?? :confused: :rolleyes:
|
Citaat:
op lowlands komen natuurlijk wel veel onbekende dingen, maar om veel publiek te trekken programmeren ze ook dingen als nickleback en tiesto |
ik zou der heen, maar we pasten nie meer in de tent, maar je kunt eer wel leuk op dansen :o
|
Ik vond 't best te pruimen, zeker toen ie op een gegeven moment begon met Radiohead - Street Spirits erdoorheen te mixen. Goed gedaan hoor, en zoals al gezegd, lowlands is van alles wat. Het trok wat meer 'boeren' dan de andere jaren dit jaar, maargoed, d'r zijn altijd dingen die 'andere' mensen ook leuk zouden vinden, alleen die zijn vaak wat minder bekend.
|
lowlands is muziek, (bijna alle stijlen die er zijn) film, theater, cabaret, literatuur, beeldende kunst, lekker eten & drinken, en nog veeeeeeeeeeeel meer.
zo. |
commerciële bands hoeven niet slecht te zijn ofzo
Ik vind commerciële bands alleen slecht als ze voor de bekendheid beter waren :D Dus: Lowlands is van alles wat. Of het nou commerciëel is of niet, boeien??? En DJ Tiësto (waar ik zelf geen aanhanger van ben trouwens :D) die moest dan ook maar komen *zucht* |
Tiesto was 1 van de meest drukst bezochtste acts op heel Lowlands :D
Commercieel is moeilijkte definieren. Wanneer het om het geld gaat ishet in princiepe commercieel. Nou dan valt er veel af ben ik bang. Maar muziek is ook een uiting van emoties. Ik koop gewoon geen cd's van bekende bands :) wel af en toe van een onbekend(re) band. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |