![]() |
Waar staat jullie........
kabel modum??
bij ons in de meterkast en bij jullie?? |
langs m'n bed, net zoals de router
|
In mijn niet gebruikte woonkamer, de router staat in mijn hobby/werk/computer kamer.
Voorheen stond de kabelmodem in de pc kamer, maar dan zat er zo'n veels te lange coax kabel tussen, dus heb ik hem verplaats naar de woonkamer, waar ook de hoofdaansluiting zit. |
mogen adsl modems ook mee doen??? :)
in dat geval ligt die van mij op mn bureau... -de postbode- |
[QUOTE]de postbode schreef:
mogen adsl modems ook mee doen??? :) in dat geval ligt die van mij op mn bureau... -de postbode- [/QUOTE neej dat is streng verboden pffffffff tuurlijk wel |
Wat is een router??
|
|
Citaat:
De mijne staat vlak naast waar 'ie het huis binnenkomt, in een hoekje van de woonkamer. |
Ik heb geen modem, maar gewoon in mn kamer een UTP-aansluiting. En die zit boven het keukenkastje.
|
kep wel een router.. maar niet aangesloten.. krijg em !@$!@#$ niet aan de praat :D edimax ofzo :) kutding
en m'n adsl modem staat op de schoorsteen.. naja.. op de doos van m'n moederbord :) tis 'tzelfde |
Op 't kantoortje van m'n pa, daar staat de router ook. Vanaf daar een UTP-kabel naar mijn kamer getrokken :)
|
Beneden, achter de Tv. Router + Switch staan achter de schotten op zolder.
|
Beneden achter de TV, net als Koen..
Verder staan mijn internet-deel-server en mijn fileserver in de gang. Als 't muisstil is hoor je ze.. :| |
In een hoek van de huiskamer, waar de kabel ook binnenkomt. De router staat op de "studeerkamer" waar niemand slaapt, zodat hij 24/7 aan kan staan. :)
|
Meterkast :)
|
Meterkast..
|
meterkast :D
|
Naast de pc erges.. in de buurt van het router..
|
huiskamer, naast router, printer en laptop
|
onze (moet nog komen) in de woonkamer
router (hebben we wel al) onder 't bureau ergens naast de pc |
nog in de winkel :(
is hier nog geen mogelijkheid tot kable, zelfs geen ADSL :( |
huiskamer, waar de tv binnekomt
|
Citaat:
Toch woon ik in een plaats van 30.000 inwoners, maar geen breedband internet beschikbaar!! Terwijl alle omliggende gemeenten het wel hebben..grr.... www.flatfee.nu http://www.artwork.nl/wijkwilbreedband/index.html |
Modem staat onder de TV kast. Tis zoon mooi ding van com21. Verder staat hub#1 beneden naast de PC (voor het lijntje van de buurman en de PC van mun ouders) en hub #2 staat hier op mun kamer voor mijn box, die van mun broertje en mun laptopje :)
|
Mijn Terayon Pro staat (nou ja ligt) naast de Midi tower.
|
Kabelmodem staat/ligt in de woonkamer, vandaar een UTP naar de studeerkamer waar ook mijn routertje staat en de rest van de zooi...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |