![]() |
Grote uitverkoop in CD's
Vengaboys - The platinum album
Vengaboys - Up & Down (the party album) TQ - They never saw me coming Another Level East Seventeen - Greatest Hits (+ Bonus Mix CD) Five (+Gesigneerde Foto ;)) Milk Inc - Apocalypse Cow Fiocco - Free (+Bonus Mix CD) 2 Fabiola - Androgyne (+ Mix CD) Pat Krimson - The Milky Way DJ Bobo - World in motion 2 Unlimited - II Backstreet Boys - Backstreet Boys Backstreet Boys - Backstreet's Back Boyzone - A different Beat Steps - Step One Hanson - Middle of nowhere 3T - Brotherhood Gary Barlow - Open Road Worlds Apart - Everybody Worlds Apart - Don't Change *Verzamelcd's* Club Generator (nr 1 van 2000 - 2CD's) Illusion Omega edition (1999 - 2CD's) Serious Beats (nr 25 - 4CD's) Bass Box (1999 - 2CD's) Zillion Club Edition (nr5 - 2CD's+CDrom) Thunderdome (1999 - 2CD's) Move X (1999 - 2CD's) Dat zijn ze :). Als je interresse hebt dan stuur je maar een mailtje met een bod op de CD in kwestie. De verzendingskosten zijn voor jou. Mensen die willen weten wat er op de verzamelcd's staat stuur ik wel eens een mailtje met een lijst van de liedjes die erop staan. Groetjes Stoetel |
Wilde ff weten voor hoeveel je ze weg wilde doen, de cd's en dan speciaal eigenlijk die TQ...
|
Citaat:
Voor de verzamelcd's ietsje meer. Je mag altijd een bod doen. By the way: alle CD's zijn origineel en zijn in zeer goede staat, zonder enige vorm van beschadiging. |
Mag ik vragen waarom je er vanaf wilt?
En kun je ff de tracklist van Milk Inc. geven? |
Die cd van TQ is bij bol.com NIEUW te kopen voor € 11,49
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...BOL_OWNER_ID=1 |
Citaat:
enneh. Als je even aangeeft wat al weg is zal ik het aanpassen :) |
dit zijn geen cd's maar frisbee's.
|
Citaat:
De tracklist heb ik net naar je doorgemaild. Citaat:
|
bol.com gaat helemaal niet failliet :)
nl.bol.com word verkocht, maar daar merk je wienig van.. Dus je kunt het vrolijk nog allemaal kopen hoor :) Dussuh, geen problemen daar |
geen metal, geen verkopen aan mij :p
|
Welke cd van Five? (staat geen titel bij..)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel denk je nog te kunnen vangen voor die cd's van BSB, Five en Vengaboys... liggen bijna allemaal voor 6,99 in de winkels...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |